Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 43
Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
Οι οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις των παχύσαρκων - υπέρβαρων παιδιών στην Ελλάδα. Η έλλειψη πρόληψης και θέματα υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παχυσαρκία είναι μία από τις σοβαρότερες προκλήσεις της δημόσιας υγείας του
21ου αιώνα. Οι συνέπειες της παιδικής παχυσαρκίας μπορεί να επηρεάσουν βαθιά τη
σωματική υγεία των παιδιών, αλλά και την κοινωνική και ...
Η ικανοποίηση των εργαζομένων σε δημόσιο νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Η επαγγελματική ικανοποίηση εδώ και κάποιες δεκαετίες μελετάται και έχει κινήσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών. Η επαγγελματική ικανοποίηση ουσιαστικά, είναι το πώς αισθάνεται ένας εργαζόμενος για τη θέση εργασίας του, ...
Το "τοπίο" των εμπορικών σημάτων της βιομηχανίας φαρμάκων στην Ελλάδα: γενόσημα έναντι πρωτοτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-30)
Το εμπορικό σήμα συνιστά πολύτιμο άυλο περιουσιακό στοιχείο για μία επιχείρηση. Εφόσον κατοχυρωθεί, θεωρείται νόμιμο δικαίωμα για το δικαιούχο του, ο οποίος έχει τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης, διάθεσης και μεταβίβασής ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα δημόσια νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
Ο παλμός του ψηφιακού μετασχηματισμού μεγαλώνει με το καιρό και πολλές επιχειρήσεις κάνουν άλματα στα χωράφια της ψηφιακής εποχής. Αν και η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν ...
Ανάλυση κόστους της εξατομικευμένης θεραπείας μετά από γενετικό τεστ σε ψυχιατρικούς ασθενείς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Υπόβαθρο: Η οικονομική ανάλυση στη φαρμακογονιδιωματική είναι ένας αναδυόμενος κλάδος για την ανάλυση κόστους-αποτελεσματικότητας σε θεραπεία βασισμένη στο γονιδίωμα των ασθενών. Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μονοκεντρική ...
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ...
Πολιτικές αύξησης της διείσδυσης των γενόσημων φαρμάκων στην Ελλάδα: εστίαση στα ψυχικά νοσήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, επιχειρείται η αποτύπωση της φαρμακευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται τα τελευταία έτη στην Ελλάδα με απώτερο στόχο την αύξηση του μερίδιου των γενοσήμων φαρμάκων και τη συγκράτηση της ...
Marketing και προώθηση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων: η περίπτωση των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα/MSF»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή και τη στρατηγική marketing του μη κερδοσκοπικού τομέα ως σημαντικού παράγοντα για τη βιωσιμότητα των ΜΚΟ, αναλύοντας την ανθρωπιστική οργάνωση «Médecins Sans Frontières ...
Πολιτικές υγείας για τους μετανάστες στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, καταπιάνεται με τις μεταναστευτικές πολιτικές υγείας που ακολουθούνται σε ορισμένα κράτη- μέλη της ΕΕ. Αρχικά, παρατίθεται μία σύντομη εισαγωγή η οποία επικεντρώνεται στις ανισότητες που ...