Search
Now showing items 1-10 of 101
Η εισαγωγή των εταιρειών στο χρηματιστήριο και η α' αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που ακολουθεί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Κατά τη σύσταση μιας εταιρίας τα ίδια κεφάλαια που έχουν συγκεντρωθεί αποτελούν το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας. Στη συνέχεια το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας μεταβάλλεται τόσο από μεταγενέστερες αυξήσεις, όσο και από ...
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ...
Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως.
(2001-12-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο χώρο της Νέας Οικονομίας. Παραθέτονται και αναλύονται συγκεκριμένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας «Ασυνήθιστες ...
The Feldstein-Horioka puzzle: revisited
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ...
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ...
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...
Η επίδραση της ημέρας της εβδομάδας στις αποδόσεις του δείκτη. Αποτελέσματα από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Αντικείμενο μελέτης πολλών ερευνητών αποτέλεσε από τις αρχές του αιώνα η προσπάθεια πρόβλεψης της επόμενης κίνησης του χρηματιστηρίου. Ένα από τα πιο αινιγματικά φαινόμενα που πρωτοπαρατηρήθηκε στη δεκαετία του '30. ήταν ...
Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2001
(2001-10-26)