Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 850
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ...
Η «ευτυχία» του εργαζόμενου στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία αναλύει την έννοια της «εργασιακής ευτυχίας» και αναδεικνύει τους παράγοντες που οδηγούν στην έννοια αυτή. Το ζήτημα που απασχολεί την παρούσα διπλωματική εργασία είναι το κατά πόσο επιτυγχάνεται η έννοια ...
Συν-ανταγωνισμός ως μέσο αντιμετώπισης της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα νέο τρόπο σκέψης και
δράσης των επιχειρήσεων, καθώς και αντίδρασης σε περιόδους ύφεσης. Ο χώρος των
επιχειρήσεων βρίσκετε σε σύγχυση λόγω των δυσμενών συνθηκών, ...
Εντοπισμός παραμέτρων που επηρεάζουν τις τιμές των μετοχών : η περίπτωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η σύγχρονη θεωρία χαρτοφυλακίου εισηγείται ότι μόνο ο συστηματικός κίνδυνος
επηρεάζει τις χρηματιστηριακές αποδόσεις. Στα της παρούσας εργασίας έγινε
προσπάθεια ελέγχου αυτής της άποψης, μέσω του ελέγχου των πιο κάτω ...
Διαχείριση εσόδων και τιμολόγηση σε ξενοδοχείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει την Διαχείριση Εσόδων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η διαχείριση των εσόδων είναι μια κοινή επιχειρησιακή πρακτική και χρησιμοποιεί ποικίλα στοιχεία ανάλυσης για να μπορέσει ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης Green Boutique Hotel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ηλιακή ενέργεια, τουαλέτες με βρόχινο νερό και κάθετοι κήποι. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία παρουσιάζονται ως περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένα, θυμίζοντας συνεχώς στους επισκέπτες τους τις καλές τους πράξεις. Η βιωσιμότητα ...
Λογισμικά διαχειρήσεως λειτουργειών : σύγκριση αξιολόγηση για την υιοθέτηση πρωτοβουλιών επιχειρηματικής αριστείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Αυτή η διατριβή εστιάζει στην ανάλυση της Διαχείρισης των Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM – Business Process Management) μέσω μια πρακτικής προσέγγισης βασισμένη στην επιστήμη του σχεδιασμού των Επιχειρηματικών Διεργασιών.
Τα ...
Οι προσδοκίες των δεικτών λογιστική / χρηματιστηριακή αξία και απόδοση καθαρής θέσης πως επηρεάζουν τις αποδόσεις των μετοχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι δείκτες της Χρηματιστηριακής/Λογιστικής Αξίας (Book to market) και της Απόδοσης Καθαρής Θέσης (ROE) επηρεάζουν τις αποδόσεις των εταιρειών και αυτό ερευνά η συγκεκριμένη μελέτη. Χρησιμοποιήσαμε 30 μετοχές από τέσσερα ...
Η «σκοτεινή» προσωπικότητα σε συνάρτηση με την οργανωσιακή φωνή και σιωπή στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που κερδίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιχειρηματική
δραστηριότητα, έχει στρέψει την επιστημονική κοινότητα στον τομέα της εφαρμοσμένης
ψυχολογίας στο εργασιακό περιβάλον (οργανωσιακή ...
Χαμηλή ταχύτητα πλεύσης : τεχνο - οικονομική και περιβαλλοντική αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Από το 2009 που έχει εφαρμοστεί η διαδικασία της Χαμηλής Ταχύτητας Πλεύσης (Χ.Τ.Π.), πολλές ναυτιλιακές εταιρίες και πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει αυτή την μέθοδο πλεύσης προκειμένου να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων και ...