Search
Now showing items 1-10 of 346
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στον κλάδο της καπνοβιομηχανίας : η περίπτωση της Philip Morris - Παπαστράτος Α.Β.Ε.Σ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Η καπνοβιομηχανία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής οικονομίας. Η καπνοκαλλιέργεια αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ΑΕΠ της χώρας. Στην παρούσα εργασία γίνεται εξέταση της στρατηγικής μιας εκ των σημαντικότερων ...
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ...
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μονάδας αποθήκευσης τροφίμων κατάψυξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03)
Η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα στη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο τουρισμός είναι μια από τις κυριότερες βιομηχανίες στο κόσμο η οποία μπορεί να
προσφέρει πολλές θέσεις εργασίας στον πληθυσμό. Οι άνθρωποι λοιπόν που θα
ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα θα πρέπει να είναι ανοιχτόμυαλοι, ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...
GMPS και συστήματα διαχείρισης ποιότητας στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Οποιαδήποτε πρόοδος της παραγωγικής διαδικασίας χρειάζεται την ψηφιοποίηση καθώς αποτελεί ένα βασικό βήμα στην ανάπτυξη της. Η διαδικασία της ψηφιοποίησης περιλαμβάνει τόσο την ευελιξία στις αλλαγές, τη βελτίωση της ...
Βελτιστοποίηση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας, σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που
δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας τροφίμων. ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών για τα κριτήρια αξιολόγησης του αποτελεσματικού καθηγητή Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν μεταβλητές όπως το φύλο
και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών, επηρεάζουν το βαθμό σπουδαιότητας
σε 42 κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του καθηγητή ...