Search
Now showing items 1-10 of 483
Η μεταβλητότητα στις αποδόσεις των εταιρικών και κρατικών ομολόγων μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση στις Η.Π.Α
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-08)
Εικονικές επιχειρήσεις: νομικό πλαίσιο και προστασία καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Το ηλεκτρονικό έγκλημα διαπράττεται με τη χρήση τεχνολογίας υπολογιστών. Είναι διαρκώς αυξανόμενο λόγιο διάδοσης της τεχνολογίας, των μέσων πληροφορικής και της επιχειρηματικής δράσης στο Διαδίκτυο. Παρουσιάζει δυσκολίες ...
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ...
Ο ρόλος των ψυχολογικών παραγόντων στην γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
H παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο των ψυχολογικών παραγόντων στη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η ανάλυση μας βασίστηκε σε ένα δείγμα 268 γυναικών. Από το τελικό μας ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις, διάχυση γνώσης και εργασία στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πολλές χώρες στηρίζονται στη δημιουργία, τη διάδοση και την εκμετάλλευση της επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης, ως μέσα βελτίωσης της οικονομικής μεγέθυνσης και της παραγωγικότητας. Στην ...
Τρόποι χρηματοδότησης επιχειρηματικότητας και καινοτομικών δραστηριοτήτων : ποσοτική μελέτη για τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09)
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει και να αναλύσει τους τρόπους χρηματοδότησης επιχειρηματικότητας και καινοτομικών δραστηριοτήτων, για start-up αλλά και ήδη εδραιωμένων επιχειρήσεων μέσω μίας θεωρητικής προσέγγισης ...
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στρατηγικές κάθετου αποκλεισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Η λογική επεξεργασία του θέματος των στρατηγικών κάθετου αποκλεισμού προϋποθέτει έναν συνοπτικό ορισμό της έννοιας που περιλαμβάνουν οι όροι που συνθέτουν τον τίτλο της εργασίας, καθώς και την ονομαστική, ουσιαστική και ...
Η σχέση ανάμεσα στην οικονομική ισχύ και τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα : θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Στην παρούσα διπλωματική επιλέχτηκε να μελετηθεί η σχέση μεταξύ της σταθερότητας του ελληνικού χρηματοπιστωτικού κλάδου με βασικές μεταβλητές όπως τη συγκέντρωση των πέντε μεγαλύτερων τραπεζών, το μέγεθος των τραπεζών, το ...
Παράγοντες μη επιτυχούς υλοποίησης ERP συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Μέσα σε ένα σημερινό πλαίσιο ανταγωνισμού και συνεχών αλλαγών, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλές και σημαντικές προκλήσεις. Οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να στηρίξουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ...