Browsing by Subject / Keyword "Διεθνοποίηση"
Now showing items 1-12 of 12
-
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ... -
Άμεσες ξένες επενδύσεις μελέτη περίπτωσης Τιτάν στις ΗΠΑ και τη Σερβία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ένα γενικό θεωρητικό πλαίσιο για τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (ΑΞΕ) κι έπειτα η ανάλυση επεκτείνεται μέσω της ανάλυσης των άμεσων επενδύσεων για τη μελέτη περίπτωσης της Τιτάν στις Η.Π.Α. ... -
Διεθνοποίηση ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Alpha Bank
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί, αφενός στην παρουσίαση των σημαντικών φαινομένων της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης και των τρόπων με τους οποίους μια εταιρεία παίρνει την απόφαση σχετικά με τη διεθνοποίησή της και ... -
Ελληνική βιομηχανία μόδας και εισαγόμενος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η μόδα αποτελεί μία παγκόσμια βιομηχανία, που μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, δυναμική, γοητευτική και δημιουργική. Στη μόδα δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικά σύνορα. Η παγκοσμιοποίηση, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ... -
Επιτυχημένη διεθνοποίηση μιας μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης και ο ρόλος της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η καταγραφή μιας επιτυχημένης διεθνοποίησης μιας Μικρομεσαίας επιχείρησης εστιάζοντας στην κουλτούρα και συγκεκριμένα στο γλωσσικό περιορισμό που μπορεί να υπάρχει στη διαδικασία ... -
Επιχειρηματικές συστάδες επιστημών ζωής και διεθνοποίηση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι Επιστήμες Ζωής είναι ένας στρατηγικά σημαντικός επιχειρηματικός τομέας για την Ευρώπη, ο οποίος έχει αναγνωρισθεί ως ένας από τους τεχνολογικούς παράγοντες που μπορεί να ενδυναμώσει την ανταγωνιστικότητά της, να ... -
Η διεθνοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ως μέσο ενίσχυσης της ήπιας ισχύος της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η ήπια ισχύς είναι μια πτυχή της θέλησης των κρατών για επιβολή και επικράτηση με ειρηνικά μέσα. Ένα σύγχρονο κράτος, ερχόμενο αντιμέτωπο με τις σύγχρονες προκλήσεις, καλείται εκ των συνθηκών να λειτουργήσει περισσότερο ... -
Η συμβολή των εκπατρισμένων στελεχών (expatriates) στη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Στρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης μέσω διεθνοποίησης: η περίπτωση μικρομεσαίας επιχείρησης με τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-21)Κάθε επιχείρηση δραστηριοποιείται στην παγκόσμια οικονομία, που αυτό στην ουσία σημαίνει υιοθέτηση στρατηγικών που δίνουν την δυνατότητα και στους επιχειρηματίες των οικογενειακών Μ.Μ.Ε. να αυξήσουν τις ευκαιρίες. Η ... -
Στρατηγικές συμμαχίες ως μηχανισμοί διεθνοποίησης και επίτευξης υψηλής ανταγωνιστικότητας: η περίπτωση της MAS A.E.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει την προσπάθεια μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης να επιβιώσει συνάπτοντας στρατηγική συμμαχία μέσω της συμφωνίας παραχώρησης δικαιωμάτων εκμετάλλευσης (licensing) με κατασκευαστικό ... -
Τυποποίηση - Προσαρμογή στο ξενοδοχειακό προϊόν και τις υπηρεσίες : μελέτη πρακτικών πολυεθνικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04-07)Στη μελέτη που ακολουθεί οι κύριες έννοιες που παρουσιάζονται είναι η τυποποίηση, η προσαρμογή, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, ο ξενοδοχειακός κλάδος και η διεθνοποίησή του. Οι βιβλιογραφικές αναφορές γι’ αυτούς τους όρους ...