Browsing by Advisor "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Now showing items 97-116 of 260
-
Μελέτη επιχείρησης που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - Wind Hellas
(2012-05-29)Οι πρώτες άδειες κινητής τηλεφωνίας εκχωρήθηκαν μετά από διεθνή διαγωνισμό, το 1992 στις εταιρείες Πάναφον Α.Ε. (VODAFONE σήμερα) και Stet Ελλάς, (WIND σήμερα). Οι άδειες αφορούσαν την εγκατάσταση, λειτουργία και εκμετάλλευση ... -
Μελέτη επιχείρησης που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών- Wind Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-01)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας WIND HELLAS με ταυτόχρονη ανάλυσή του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Στο πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής παρουσιάζεται μια ... -
Μελέτη κλάδου με την βοήθεια των στρατηγικών ομάδων – Η περίπτωση του ελαιολάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-18)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω εργασίας, είναι η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο πλαίσιο της ... -
Μελέτη νέας, παγκόσμιας επιχειρηματικής ανάπτυξης της ΙΚΕΑ στα αστικά κέντρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-05) -
Μελέτη περίπτωσης vegan προϊόντων και τροφίμων που βασίζονται σε φυτικές πρωτεΐνες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια απόκτησης του μεταπτυχιακού τίτλου . Στόχος της είναι να εξετάσει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αγοραστών και να μελετήσει τον κλάδο τον φυτικών πρωτεϊνών στην Ελλάδα. ... -
Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρίας τουριστικών επιχειρήσεων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την περίπτωση της ελληνικής εταιρίας ΄΄Χ΄΄η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας το μοντέλο του στρατηγικού management, θα μελετηθούν τα κύρια στοιχεία του, ώστε ... -
Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας BESTCAFE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ μέσω της μελέτης περίπτωσης της εταιρίας ‘’BestCafe’’, μιας απο τις μεγαλύτερες εταιρίες εισαγωγής και επεξεργασίας καφέ ... -
Ο ελληνικός κλάδος των καυσίμων και τα πλεονεκτήματα του. Στρατηγική ανάλυση επιχείρησης του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην Ελλάδα, όπως και σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη του κόσμου, το ζήτημα της Ενέργειας, είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Στον τομέα της Ενέργειας συγκαταλέγεται και η χρήση ορυκτών καυσίμων, ένα από τα οποία είναι το αργό πετρέλαιο. ... -
Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στην απόκτηση και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στο χώρο των επιχειρήσεων, δίνοντας έμφαση στο στρατηγικό μάνατζμεντ και στο σπουδαίο ρόλο των πληροφοριακών ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τουριστικών επιχειρήσεων ως μέσο διατήρησης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μετά την περίοδο Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Τα τελευταία χρόνια, κυρίαρχο ρόλο στις ζωές μας διαδραματίζει η τεχνολογία και κάθε παράγωγο επίτευγμα αυτής. Προϊόντα, υπηρεσίες, διαδικασίες ακόμα και ανθρώπινες σχέσεις ψηφιοποιούνται και συνδέονται άρρηκτα με κάθε νέα ... -
Οδικές εμπορευματικές μεταφορές - στρατηγική ανάλυση του κλάδου: μελέτη περίπτωσης Plus Μεταφορική ΙΚΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται στρατηγική ανάλυση του κλάδου των μεταφορών και αναλύονται ειδικότερα οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Αρχικά γίνεται αναφορά σε βασικούς ορισμούς όπως το Supply Chain, τα ... -
Οι επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών στη στρατηγική ευελιξία και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Οι απόψεις της παγκόσμιας ερευνητικής κοινότητας αναφορικά με το ρόλο της Πληροφοριακής Τεχνολογίας (IT) και του ευρύτερου πλαισίου νέων τεχνολογιών (Cloud , AI , IoT , BI ) στη στρατηγική ευελιξία και τα ανταγωνιστικά ... -
Οινοτουρισμός στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης οινοτουρισμός στην Τήνο»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στην επιλογή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού από όλο και περισσότερους ανθρώπους. Μια από αυτές τις μορφές είναι και ο οινοτουρισμός, ο οποίος μπορεί να συμβάλει στην ... -
Οφέλη αξιοποίησης BigData αναλύσεων. Μελέτη για τη δυνατότητα δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από τη χρήση τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-10)Ο όρος BigData αναφέρεται σε μεγάλες ποσότητες δεδομένων, κατά κύριο λόγο μη δομημένων και ημιδομημένων, που προέρχονται από πολλές και διαφορετικές πηγές. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων δεν είναι εφικτή με παραδοσιακές ... -
Παγκοσμιοποίηση, καινοτομία και βιωσιμότητα: οι σύγχρονες προκλήσεις του στρατηγικού μάνατζμεντ στις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου μεταποίησης της επιτραπέζιας ελιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι ο πυρήνας της Ελληνικής οικονομίας. Οι επιχειρήσεις που κύριο αντικείμενο εργασιών έχουν παραδοσιακά Ελληνικά προϊόντα εξαγωγικού προσανατολισμού, όπως η ελιά, είναι το αντικείμενο της ... -
Πληροφοριακά συστήματα και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η προσέγγιση, εν αρχή, της θεωρίας του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και των Πληροφοριακών Συστημάτων καθώς και ο προσδιορισμός της μεταξύ τους σχέσης στην απόκτηση Ανταγωνιστικού ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Πως η κοινωνική ευθύνη και ο ηθικός κώδικας δημιουργούν διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το στρατηγικό μάνατζμεντ περιλαμβάνει τον καθορισμό μακροπρόθεσμων στόχων και την ανάπτυξη στρατηγικών για την επίτευξή τους, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν το στρατηγικού ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ...