Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 9-28 of 129
-
Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας
(2014-01-28)Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως ... -
Ανάλυση και αξιολόγηση της διοικητικής εφαρμογής στις μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας
(2003-12-01)Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μία προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης των σύγχρονων μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας, δηλαδή τα Δημόσια Νοσοκομεία και τις Ιδιωτικές Κλινικές. Στόχος της έρευνας, είναι ο ... -
Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ιδιωτικού δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με ένα επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης ενός ιδιωτικού Δημοτικού Σχολείου στην περιοχή του Χαλανδρίου. Ουσιαστικά, ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Μετά το εισαγωγικό σημείωμα, το πρώτο κεφάλαιο ... -
Ανακαίνιση ξενοδοχειακής μονάδας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-14)Πρόκειται για μία μελέτη που εξετάζει την ανακαίνιση μίας ήδη υπάρχουσας ξενοδοχειακής μονάδας στη Σάμο. Θα αναβαθμιστεί μέσω διεργασιών σε όλους τους τομείς τόσο κτηριακά όσο και σε εξοπλισμό. Η επένδυση υπόκειται και στα ... -
Αξιολόγηση γραμμών παραγωγής σε εργοστάσιο εμφιαλώσεως νερού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Ο κλάδος των εμφιαλωμένων νερών παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας έναν από τους πιο κερδοφόρους της ελληνικής οικονομίας καθώς, σύμφωνα με όλες τις έρευνες η κατανάλωση διπλασιάστηκε μέσα σε ... -
Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ... -
Διαφήμιση στο διαδίκτυο : προστασία του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διαφήμιση στο Διαδίκτυο: Προστασία του Καταναλωτή». ... -
Διερεύνηση των προτιμήσεων των πελατών ΔΕΗ Α.Ε. σχετικά με την εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος
(2011-10-27)Η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της ΔΕΗ Α.Ε., έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη, εξετάζει διαρκώς κάθε παράμετρο της εξυπηρέτησής του και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωσή της. Ένα μείζον θέμα ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας & μάρκετινγκ
(2008-02-01)Αποτελεί κοινή διαπίστωση, στις μέρες μας, ότι η πολυπλοκότητα της αγοράς έχει αυξηθεί κατακόρυφα και τείνει να συνεχίσει την πορεία αυτή με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό. Οι πιέσεις του περιβάλλοντος ενισχύονται και το αγοραστικό ... -
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης
(2008-11-10)Η εργασία αναπτύσσει ένα σύστημα αναφοράς φιλοσοφικών αναζητήσεων περί ηθικής. Παρουσιάζονται τα ευρήματα έρευνας σχετικά με την συμπεριφορά στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο μονάδας φροντίδας αναπαραγωγικής υγείας και φιλοξενίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-27)Δεδομένου ότι ο τουριστικός τομέας αναπαραγωγικής υγείας στην Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και παρουσιάζονται νέες. Το γεγονός ό,τι οι ανάγκες των πελατών ... -
Επιχειρησιακό και στρατηγικό μάρκετινγκ. Εφαρμογή σε ναυτιλιακή εταιρεία
(2013-05-14)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναδείξει την σπουδαιότητα της Στρατηγικής που ακολουθεί, ή καλύτερα οφείλει να ακολουθεί, μία ναυτιλιακή εταιρεία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ λοιπόν κρίνεται αναγκαίο, ιδιαίτερα ... -
Ερευνα αγοράς για την τεχνική υποστήριξη (service ) αυτοκινήτων: ανάλυση περίπτωσης
(2004-12-01)Η εργασία παρουσιάζει τη διεξαγωγή Έρευνας για την Τεχνική Υποστήριξη (service) αυτοκινήτων της εταιρείας Peugeot στο συνεργεί των Αδελφών Μοίρη στο Πολύγωνο. Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε ... -
Ερευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς : Marketing
(Αθήνα: Παπαζήσης, 1965) -
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ... -
Εφαρμογή κινητών για ραντεβού σε κομμωτήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς με επιβλέποντα τον Καθηγητή κ. Κουρεμένο Αθανάσιο. Σκοπός ... -
Εφαρμογή της DCSYM συστημικής μεθοδολογίας και οι ψηφιακές δράσεις marketing σε πραγματικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα social media και τις σύγχρονες τεχνολογίες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων. Έτσι λοιπόν, η ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ...