Browsing by Advisor "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Now showing items 74-93 of 260
-
Η ποιότητα ως παράγοντας απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στρατηγική ονομάζεται η σειρά ενεργειών η οποία ακολουθείται από κάθε επιχείρηση προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς της στο μέλλον. Κάθε επιχείρηση σε αυτή την προσπάθεια επίτευξης των στόχων της πρέπει να εξισορροπήσει ... -
Η ποιότητα ως παράγοντας του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04) -
Η σημαντικότητα του στρατηγικού μάνατζμεντ: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-19) -
Η στρατηγική διαχείρισης των κρίσεων στους επιχειρηματικούς οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Οι κρίσεις αποτελούν αναπόφευκτα συμβάντα, τα οποία σίγουρα κάποια στιγμή θα απειλήσουν τη λειτουργία ή ακόμα και την ύπαρξη ενός οργανισμού. Μάλιστα, το σημερινό παγκοσμιοποιημένο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του ... -
Η στρατηγική της Tasty Foods ΑΒΓΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η συμβολή του HR στη διαμόρφωση στρατηγικού management Η περίπτωση της VICTUS SA
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων στη διαμόρφωση Στρατηγικού Management της επιχείρησης. Ως πεδίο έρευνας έχει οριστεί η εταιρεία VICTUS S.A., η οποία δραστηριοποιείται ... -
Η συμβολή του Internet of Things στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η τεχνολογία αποτελούσε πάντα έναν πολύ σημαντικό παράγοντα στη λειτουργία των επιχειρήσεων και οι εξελίξεις της μπορούν να διαταράξουν τις ισορροπίες σε έναν κλάδο και να προκαλέσουν γενικότερα θεμελιώδεις αλλαγές στον ... -
Η συμβολή των λογιστικών πληροφοριακών συστημάτων για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων της διεύρυνσης και της διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Τα τελευταία χρόνια λόγω της παγκοσμιοποίησης και της απελευθέρωσης της αγοράς, όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν βρίσκοντας νέους δρόμους ανταπόκρισης στο ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. ... -
Η σχέση επιχειρηματικής στρατηγικής και πολιτικών παρεμβάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ζήτημα της ανατροπής της νόμιμης κυβέρνησης της Γουατεμάλας το 1954. Συγκεκριμένα, αναλύει την επιρροή της επιχειρηματικής στρατηγικής της United Fruit Company, ενός πραγματικού ... -
Η υιοθέτηση των κριτηρίων Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG) ως παράγοντας ανάπτυξης των εταιρειών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)“Doing Well by Doing Good”, αυτή είναι η παγκόσμια τάση που κυριαρχεί στον χώρο των επιχειρήσεων μετά από σημαντικές αλλαγές που έχουν επιφέρει: η κλιματική αλλαγή, η υγειονομική κρίση, η άνοδος της τεχνολογίας, οι ... -
Η υποστήριξη των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων από το mobile business για τη δημιουργία και τη διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : εφαρμογή στον ξενοδοχειακό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας ψηφιακής κοινωνίας, αλλάζοντας τις συνθήκες καθημερινότητας του ατόμου και τις επιχειρησιακές διαδικασίες των εταιρειών. Η σημασία των νέων τεχνολογιών ... -
Ηγεσία ως παράγοντας δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ηγεσία ως παράγοντα δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της ηγεσίας μέσα από διάφορους ορισμούς και συσχετίζοντάς ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ - Η μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Ψυχογιός
(2014-11-07)Η παρούσα εργασία με τίτλο ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ’’, έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αποτελεσματική εφαρμογή τω ν μεθόδων της στρατηγικής στο ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ποιότητα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Οι δραστικές μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος όπως η ανάδειξη της επιστήμης της πληροφορικής, το Διαδίκτυο καθώς και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών έχουν επηρεάσει σημαντικά το καταναλωτικό πρότυπο ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος και εξωτερικού περιβάλλοντος, Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται το στρατηγικό μάνατζμεντ και η συμβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ... -
Καινοτόμος επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ανάλυση του τρόπου επίδρασης μελέτη περίπτωσης : COCO-MAT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στο σημερινό ανταγωνιστικό, ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η δημιουργία και εν συνεχεία, διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Έρευνες μαρτυρούν ότι με ... -
Καινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο του τουρισμού : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-07)Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται διαρκώς, αξιοποιώντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. Παράλληλα, βασική επιδίωξη των επιχειρήσεων ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών μελέτη περίπτωσης : κινητές τηλεπικοινωνίες, Joint Venture Vodafone GR - Wind Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η προσέγγιση της στρατηγικής την οποία υιοθετούν όλο και περισσότερο οι επιχειρήσεις στον κάδο των κινητών τηλεπικοινωνιών μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών. Η μελέτη περίπτωσης επικεντρώθηκε ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών: αναζήτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε έναν ελάχιστα διαφοροποιημένο κλάδο. Μελλοντικές στρατηγικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών σταθερής μπορούν να αποκτήσουν διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ...