Browsing by Subject / Keyword "Μάρκετινγκ"
Now showing items 66-85 of 129
-
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής
(2008-01-22)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τις δυνατότητες εφαρμογής του marketing στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στην Ελλάδα, με την μελέτη της περίπτωσης του Δήμου Ιλίου Αττικής. Ξεκινώντας, θα ορίσουμε την έννοια ... -
Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ... -
Οικονομικά αποτελέσματα και ικανότητες μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών νομοθετικών ρυθμίσεων διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-08-26)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αλληλένδετη σχέση που έχει η ανάπτυξη της καινοτομίας με την αγορά, μέσα από τη μελέτη της διαδικασίας που ξεκινά με την δημιουργική ιδέα και καταλήγει στην επιτυχημένη εμπορική εκμετάλλευση ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για την ίδρυση εταιρείας καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας πραγματοποιήθηκε με στόχο την αξιολόγηση του επιχειρηματικού ρίσκου για την ίδρυση μιας νέας επιχείρηση παραγωγής καλλυντικών προϊόντων. Για το σκοπό αυτό μελετήθηκε η αγορά, η προσφορά και η ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με τοπικά και παραδοσιακά προϊόντα Κύμης Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση, η μελέτη σκοπιμότητας και οι δράσεις που πραγματοποιούνται για τη δημιουργία του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρακάτω παρουσιάζεται συνοπτικά το περιεχόμενο ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εταιρείας εξαγωγών οστρακοειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ελεγκτικής και συμβουλευτικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος - Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών του τμήματος Οργάνωσής και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση νέας ξενοδοχειακής μονάδας για καταδυτικό τουρισμό στην Κύμη Ευβοίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας εναλλακτικού τουρισμού, πιο συγκεκριμένα καταδυτικού τουρισμού στην Κύμη Ευβοίας. Στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η σύνοψη της μελέτης ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη ίδρυσης Boutique Hotel με χώρο έκθεσης έργων τέχνης (Gallery)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το συγκεκριμένο επενδυτικό έργο περιλαμβάνει την δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας boutique, εντός της πόλης του Ηρακλείου, στην περιοχή της Αλικαρνασσού. Η εν λόγω επένδυση θα συμβάλλει στην διάπλαση της περιοχής δίπλα από ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη καταστήματος τουριστικών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10-22)Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση καταστήματος τουριστικών ειδών στην Αθήνα. Η ιδρύτρια του επενδυτικού σχεδίου θα είναι η Ρ.Π. με ενδιαφέρον για την ίδρυση επιχείρησης διάθεσης τουριστικών προϊόντων ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Οργάνωσις διανομής αυτούσιων αγαθών
(Αθήνα: 1972) -
Πλαστική χειρουργική και marketing: έρευνα : η στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική
(2006-09-13)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των νέων απέναντι στην αισθητική χειρουργική, και να διαφωτίσει ορισμένες πτυχές των απόψεών τους πάνω σε αυτό το θέμα, που σήμερα φαίνεται περισσότερο ... -
Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας
(2011-02-21)Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ... -
Πράσινη επιχειρηματικότητα και καινοτόμες μέθοδοι
(2011-03-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η πράσινη επιχειρηματικότητα και οι καινοτόμες μέθοδοι. Η φιλοσοφία αυτή λειτουργίας των επιχειρήσεων καλύπτει τις σύγχρονες τάσεις και απαιτήσεις της κοινωνίας. Το επιχειρηματικό ... -
Πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στην Ελλάδα
(2011-01-12)Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κατακλύζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ισχυρίζονται πως είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Οι λέξεις πράσινο και eco έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας. Οι ηγέτες ... -
Πρακτικές και στρατηγικές πολυκαναλικής παρουσίας στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-07)Το ψηφιακό επιχειρείν στην σημερινή εποχή αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις. Νέα εργαλεία εντάσσονται στην καθημερινότητα των εταιριών και εξελίσσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται εμπορικά. Στην φαρμακοβιομηχανία ... -
Πρότυπα χρήσης υπηρεσιών e-Banking από πελάτες των τραπεζών και το μάρκετινγκ ψηφιακών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)Η εργασία απαρτίζεται από τα ακόλουθα Κεφάλαια: (Κεφάλαια 1-3). Στα Κεφάλαια αυτά γίνεται επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, όπου ορίζονται οι βασικές έννοιες, του Μάρκετινγκ και του e-Marketing. ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής αλμυρών σνακ
(2011-10-21)Η βιομηχανική επιχείρηση που πρόκειται να συσταθεί, ανήκει στον κλάδο των αλμυρών σνακ και θα παράγει τσιπς από πατάτα. Η γεωγραφική περιοχή στην οποία στοχεύει να δραστηριοποιηθεί η υπό ίδρυση μονάδα είναι ολόκληρος ο ...