Browsing by Advisor "Παντουβάκης, Άγγελος"
Now showing items 56-61 of 61
-
Ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στην παρούσα εργασία, ο στόχος ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος της ποιότητας στις υπηρεσίες yachting στην Ελλάδα. Εν προκειμένω, οι έννοιες που αναλύθηκαν ήταν της αξιολόγησης της ποιότητας και της ικανοποίησης των πελατών ... -
Ο ρόλος του σύγχρονου manager στο χώρο της ναυτιλίας ως σύμβουλου και coach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Το σύγχρονο ναυτιλιακό εργασιακό περιβάλλον θέτει μεγάλες προκλήσεις τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους Managers. Παρόλο που πολλοί θεωρούν ότι οι εργασιακές σχέσεις έχουν βελτιωθεί ριζικά σε σχέση με το παρελθόν, ... -
Ο ρόλος των προτύπων ISM,ISO στη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Αντικείμενο της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία και η καθιέρωση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Η υποχρεωτική επιβολή του κώδικα ISM καθώς και η εφαρμογή των ... -
Οργάνωση και διαχείριση των ναυτιλιακών εγγράφων. Μέθοδοι ταξινόμησης με βάση το οργανωτικό τους πλαίσιο, τη διοικητική και την αρχειονομική λογική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στη διπλωματική μας εργασία θα παρουσιαστεί ως κύριο θέμα η αναγκαιότητα οργάνωσης των ναυτιλιακών εγγράφων, καθώς και η προσπάθεια δημιουργίας μιας βάσης δεδομένων. Βάσης που θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τους κανόνες τα πρότυπα ... -
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα ... -
Σύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
(2013-04-04)Στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα ...