• Bitcoin, παραστατικό χρήμα και αποκρατικοποίηση του χρήματος 

      Θεοδώρου, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
      Στην παρούσα εργασία αρχικά θα αναλύσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του bitcoin, τον τρόπο παραγωγής bitcoins μέσα από την διαδικασία mining καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης του αποκεντρωμένου, διεθνώς ...
    • Blockades hit Spanish islands as fuel talks continue 

      Άγνωστος συγγραφέας (2005-10-28)
    • Blockchain & cryptocurrencies: marketing strategies 

      Σπυροπούλου, Διονυσία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      H τεχνολογία Blockchain έχει προχωρήσει ως λύση στην παγκόσμια κρίση εμπιστοσύνης. Πράγματι, οι μοναδικές δυνατότητες του Blockchain, ορισμένοι υποστηρίζουν, παρακάμπτουν την ανάγκη εμπιστοσύνης, γι 'αυτό και μερικές φορές ...
    • Blockchain ethereum private network 

      Μιχαήλ, Ιωάννης; Michail, Ioannis (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
    • Blockchain technologies and smart contracts in the context of the Internet of Things 

      Σταμπέρνας, Σωτήριος; Stampernas, Sotirios (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-04)
      Η τεχνολογία κατανεμημένου καθολικού είναι μια βάση δεδομένων όσον αφορά τις συναλλαγές που, αντί να αποθηκεύεται σε μια κεντρική τοποθεσία, κατανέμεται σε ένα δίκτυο πολλών υπολογιστών. Συνήθως, όλα τα μέλη του δικτύου ...
    • Blockchain και fraud 

      Κριάρας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
      Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία Blockchain έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος , με αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας για πολλές εφαρμογές και επιχειρήσεις , από κρυπτονομίσματα μέχρι την εμπλοκή του σε πολλούς ...
    • Blockchain και η εφαρμογή του στο Internet of Things (IoT) 

      Ντοά, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)
      Η μοντέρνα τεχνολογία επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνούν άμεσα με την χρήση φωνητικών και βίντεο κλήσεων, emails, άμεσα μηνύματα τα οποία ταξιδεύουν από την μία συσκευή σε μία άλλη. Η επικοινωνία γίνεται ...
    • Blue economy, a framework for sustainable development 

      Μακρή, Αργυρώ; Makri, Argyro (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
      Η παρούσα διατριβή είναι μια μελέτη των δυνατοτήτων της Γαλάζιας Οικονομίας και του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης. Η έκθεση παρέχει μια κριτική βιβλιογραφική επισκόπηση, ...
    • Blue hydrogen from natural gas : economic, technological and environmental aspects 

      Φραγκεδάκης, Σπύρος; Fragkedakis, Spyros (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
    • Blue ocean strategy : το παράδειγμα της Disney 

      Γαλατσίδα, Βασιλική (2012-02-09)
      Όταν ο ανταγωνισμός σε μια αγορά γίνεται ιδιαίτερα έντονος οι παραδοσιακές στρατηγικές αποδεικνύονται ανεπαρκείς για να εξασφαλίσουν την επιβίωση και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών έχει ...
    • Bonga employees unable to stomach living conditions after salmonella outbreak 

      Άγνωστος συγγραφέας (2004-05-07)
    • Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα 

      Ανδρής, Γιώργος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
    • Boxship collides with 

      Άγνωστος συγγραφέας (Lloyd’s Casualty Week, 2007-11-09)
    • BP refused to charter Erika just weeks before it sank 

      Άγνωστος συγγραφέας (2007-03-02)
    • BP switches cargo after Turkish port rejects tanker with Cyprus links 

      Άγνωστος συγγραφέας (2005-08-12)
    • BP’s ‘green’ Alaska tankers halted due to rudder cracks 

      Άγνωστος συγγραφέας (2005-05-27)
    • Brand authenticity and brand empowerment 

      Παπαχρήστου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
    • Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων 

      Σωτηρόπουλος, Αριστείδης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
    • Brand equity: a case study approach 

      Μπουλογεώργου, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Καθώς η ποιότητα των προϊόντων έγινε πιο τυποποιημένη και η προσφορά άρχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση, η λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές έγινε πιο περίπλοκη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα εμπορικά σήματα, brand names, διευκόλυναν ...
    • Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση 

      Μπρης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»