Browsing by Advisor "Γεωργόπουλος, Νικόλαος"
Now showing items 202-221 of 242
-
Στρατηγικό μάνατζμεντ: στρατηγική ανάλυση επιχείρησης: περίπτωση κάβας ποτών
(2014-09-09)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση της κάβας του ΑΒ Βασιλόπουλου με στόχο την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής, του τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των μεθόδων αξιολόγησης και ελέγχου. ... -
Στρατηγικός ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών και διοίκηση ολικής ποιότητας. Μελέτη περίπτωσης επιχείρησης κατασκευής, εμπορίας και διανομής χρωμάτων και υλικών οικοδομής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05-02)Η ανάγκη για αναδιοργάνωση προήλθε από την αυξανόμενη εστίαση, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, στην αυτοματοποίηση, την αναδιοργάνωση και τον εξ ορθολογισμό των καθηκόντων που θα μπορούσαν ενδεχομένως να επηρεάσουν ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός διοργάνωσης εκδηλώσεων και η σπουδαιότητά τους στον τουρισμό
(2013-04-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το στρατηγικό μάνατζμεντ, τις εκδηλώσεις, και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού καθώς και τους παράγοντες που χρειάζεται να ληφθούν υπόψη ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης Unisystems
(2013-06-11)Το συγκεκριμένο θέμα επιλέχθηκε για διερεύνηση στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, επειδή το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται η επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχει μεταλλαχθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ηλεκτρονικού εμπορίου & νέες τεχνολογίες. Αντιπαράθεση Ελλάδας & Ευρώπης αναφορικά με τις νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Διανύοντας πλέον τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, βιώνουμε μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στην καθημερινότητα μας, καθότι πλέον η κοινωνία μας μετατρέπεται σε μία διαδικτυακή κοινωνία. Ο αριθμός των ανθρώπων ανά ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων : διασύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το ρόλο των Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε στάδιο του Σχεδιασμού. Στο 1ο Κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές χρήσεις της τεχνολογίας, με επίκεντρο την εκπλήρωση της αποστολής και την ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου τυποποιημένου ελαιολάδου στην Ελλάδα μελέτη περίπτωσης
(2014-05-02)Το ελαιόλαδο, από τον πολύτιμο και ευλογημένο καρπό της ελιάς, εδώ και αιώνες αποτελεί βασική και αναντικατάστατη τροφή για το λαό. Παράλληλα, φορτωμένο με θρύλους και παραδόσεις, στάθηκε δίπλα στην καθημερινή ζωή των ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικού προϊόντος νομού Λάρισας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας, καθώς η συνεισφορά της είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο από άποψη ανάπτυξης όσο και από άποψη συμβολής στα μακροοικονομικά μεγέθη (απασχόληση, ΑΕΠ, επενδύσεις, ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός: μελέτη περίπτωσης της ελληνικής φαρμακευτικής βιομηχανίας με πολυεθνική δραστηριότητα Pharmathen SA
(2012-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στο να αναλύσει και να αξιολογήσει τις κατάλληλες στρατηγικές επιλογές για τον φαρμακευτικό όμιλο Pharmathen έτσι ώστε να εξασφαλίσει μια κερδοφόρα πορεία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ... -
Στρατιωτική στρατηγική και η σχέση της με τη στρατηγική των επιχειρήσεων
(2015-03-16)Από τα αρχαία χρόνια, ο πόλεμος αποτελεί μια σκληρή πραγματικότητα για τον άνθρωπο, τις κοινωνίες και τα έθνη. Η ανάγκη του ανθρώπου και των εθνών για επικράτηση στον πόλεμο και επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και αποτελεσμάτων, ... -
Συγχώνευση μονάδων και επιπτώσεις. Διεθνής έρευνα και ελληνική εμπειρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-18)Η οικονομική δραστηριότητα μιας χώρας καθημερινά, τόσο της Ελλάδας όσο και των υπολοίπων χωρών της ευρωπαϊκής και διεθνούς επικράτειας, διακρίνονται για τον συνεχή ρυθμό αλλαγών στις αποφάσεις και στις στρατηγικές που ... -
Συγχωνεύσεις και αξαγορές στον ελληνικό κλάδο τροφίμων: είδη, κίνητρα και κριτήρια επιτυχίας των συνγχωνεύσεων και εξαγορών και περαδείγματα ενοποιήσεων μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Η παγκοσμιοποίηση της οικονομικής ζωής. η διεθνοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, οι νομοθεσίες και κοινωνικές εξελίξεις αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παγκόσμιου επιχειρηματικού ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές: περίπτωση οργανισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο όρος Συγχωνεύσεις & Εξαγορές (Σ&Ε) περιγράφει την αγορά, πώληση και συνένωση εταιρειών, των θυγατρικών τους αλλά και των περιουσιακών τους στοιχείων. Οι Συγχωνεύσεις και Εξαγορές διευκολύνουν και συμβάλλουν στην ανάγκη ... -
Συν-ανταγωνισμός και ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-07)Ο επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις εγκυμονεί κινδύνους και υπόκεινται σε σημαντικές μεταβολές που ωθεί τις επιχειρήσεις σε ένα συνεχή πόλεμο για επιβίωση. Οι εταιρείες που αποδέχονται και ... -
Συν-ανταγωνισμός ως μέσο αντιμετώπισης της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα νέο τρόπο σκέψης και δράσης των επιχειρήσεων, καθώς και αντίδρασης σε περιόδους ύφεσης. Ο χώρος των επιχειρήσεων βρίσκετε σε σύγχυση λόγω των δυσμενών συνθηκών, ... -
Συν-ανταγωνισμός ως στρατηγική της επιχείρησης : μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-14)Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να αναπτύξει μία επιχειρηματική στρατηγική που δεν είναι τόσο διαδεδομένη. Πολλές φορές, ακόμα και φοιτητές μεταπτυχιακών προγραμμάτων μπορεί απλώς να έχουν ακούσει για αυτή, ... -
"Συν-ανταγωνισμός": η εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στη στρατηγική των επιχειρήσεων - Θεωρητική προσέγγιση και μελέτη περίπτωσης από τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιγνιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Σύμφωνα με το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν αξία στο εσωτερικό τους, μετατρέποντας εισροές σε εκροές, κατά μήκος μιας αλυσίδας που εκτείνεται από τον προμηθευτή μέχρι τον τελικό πελάτη. ... -
Συνανταγωνισμός και καινοτομία στρατηγική για τη δημιουργία αξίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει κατά πόσο η στρατηγική του συνανταγωνισμού μπορεί να εφαρμοστεί στο πεδίο της καινοτομίας των επιχειρήσεων η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να επιτευχθεί η δημιουργία αξίας. Tο ... -
Συνανταγωνισμός, ως μέθοδος στρατηγικού μάνατζμεντ, με την υποστήριξη νέων τεχνολογιών
(2014-11-07)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του συνανταγωνισμού, ως μέθοδο του στρατηγικού μάνατζμεντ, με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών. Εδώ, επιχειρείται να παρουσιαστεί σύντομα το επιχειρηματικό μοντέλο ... -
Σχολική ηγεσία και διαχείριση κρίσεων: διερεύνηση του αντίκτυπου της πανδημίας COVID-19 στη σχολική πραγματικότητα και τρόποι διαχείρισης από διευθυντές σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-22)Το ξέσπασμα της πανδημίας λόγω της νόσου COVID-19 επέφερε πρωτοφανείς συνέπειες στον τομέα της εκπαίδευσης, ο οποίος βρέθηκε αντιμέτωπος με μια σειρά από προκλήσεις που αφορούσαν πρωτίστως τη διαφύλαξη της υγείας των μαθητών ...