Browsing by Subject / Keyword "Artificial intelligence"
Now showing items 21-40 of 56
-
Learning Tetris with reinforcement learning
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021) -
Machine learning pipelines in serverless environments
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)H συγγραφή της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται τη μελέτη, ανάπτυξη, και υλοποίηση σύνθετων υπηρεσιών Μηχανικής Μάθησης σε Serverless περιβάλλοντα. Οι Serverless αρχιτεκτονικές με τη προώθηση του μοντέλου ... -
Survey of the use AI in the maritime industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Ο δεσμός μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας είναι πολύ ισχυρός και δυναμώνει καθημερινά. Η τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται επίσης να είναι σαν καινούργια στην ιστορία της τεχνολογίας, αλλά παραδόξως κάποιος μπορεί να δει ότι ... -
Technological developments in modern e-navigation systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04) -
The evolution of cybersecurity threats & the rise of artificial intelligence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05) -
The twin transition : mapping the use of artificial intelligence in sustainability - The role of law and ethics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07) -
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ... -
User crowdsourced and crowdsensed data and artificial intelligence enhanced mobile apps for Smart Tourism and Smart Cities
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)΄Εξυπνος Τουρισμός αποτελεί μια έννοια που απαντάται στην διεθνή και εγχώρια βιβλιογραφία τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με την δημοτικότητά της να ενισχύεται τα τελευταία δέκα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, η έννοια του «΄Εξυπνου ... -
Αλγόριθμοι τεχνητής ευφυΐας σμήνους και εφαρμογές σε μη-ντετερμινιστικά πολυωνυμικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)Η παρούσα διδακτορική διατριβή ασχολείται με τα Μη ντετερμινιστικά Πολυωνυμικά Προβλήματα και τις λύσεις που προτείνονται για αυτά από τους Αλγορίθμους Ευφυΐας Σμήνους. Προβλήματα με πλήθος εφαρμογών μπορούν να αναχθούν ... -
Ανάλυση πολιτικών κανόνων τειχών προστασίας με χρήση τεχνολογίας natural language processing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σύγκριση της ιδανικής πολιτικής ασφαλείας, η οποία παρέχεται από μια εταιρία σε φυσική γλώσσα, με την υπάρχουσα πολιτική ασφαλείας που ανακτάται μέσω της τεχνολογίας GRPC ... -
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτο-ρύθμισης για μαθητές μέσω δια δραστικών AI τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Στη σημερινή εποχή, η ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτορρύθμισης καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για τους μαθητές, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και της βελτίωσης ... -
Αναγνώριση πεζών από αυτόνομο ρομποτικό όχημα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τεχνικών βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-31)Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών με προσανατολισμό τη βελτίωση και την εξάλειψη όλων των βασικών προβλημάτων που ταλανίζουν την σημερινή κοινωνία, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη ανάγκη για τις τη σύγχρονη επιστημονική κοινότητα. ... -
Ασφαλή συστήματα κινητών πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-01)Με την εξέλιξη της επιστήμης της πληροφορικής έχουν προταθεί διάφορες τεχνολογίες απομακρυσμένης επικοινωνίας και υπολογισμού για την υποστήριξη των κατανεμημένων συστημάτων: από κλήσεις απομακρυσμένων διαδικασιών, ... -
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Έλεγχος λογισμικού με χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο που μπορούν να έχουν οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον έλεγχο λογισμικού. Ξεκινώντας με την κατανόηση του όρου “Έλεγχος Λογισμικού” μέσα από την ... -
Έξυπνη Android εφαρμογή για άτομα με εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Στην παρούσα εργασία έχει αναπτυχθεί μια εφαρμογή για την βοήθεια ατόμων που έχουν εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια. Επιπλέον, εξετάζεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση των δεδομένων ... -
Εξατομικευμένη διδασκαλία σε διαδικτυακά ευφυή διδακτικά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Η έρευνα πού παρουσιάζεται στη διατριβή αυτή διεξήχθη από το Φεβρουάριο του 1998 έως τον Φεβρουάριο του 2003 στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η ερευνητική περιοχή στην οποία εστιάζει είναι τα Διαδικτυακά ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Εφαρμογή και ανάλυση στην αναγνώριση εικόνων με τη χρήση «Coral Tensor Processing Unit»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην επιστήμη της Πληροφορικής. Το πρόβλημα που λύνει η συγκεκριμένη εργασία εντάσσεται στην περιοχή την σύγχρονων νευρωνικών δικτύων Τα σύγχρονα ...