Browsing by Subject / Keyword "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Now showing items 179-198 of 199
-
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης προμηθευτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εφαρμογή και χρήση μεθόδου αξιολόγησης και επιλογής προμηθευτή από τις επιχειρήσεις αποτελεί ένα πολυπαραγοντικό θέμα προς μελέτη. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη σύγκριση των μεθόδων πολυκριτηριακής αξιολόγησης των ... -
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ... -
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ... -
Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων
(2007-06-19)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει ένα σύγχρονο τρόπο διοίκησης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και διαχείρισης των παραπόνων των πελατών. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, ξεκινάει από μηδενική βάση ... -
Σύστημα διοίκησης ναυτιλιακών επιχειρήσεων με τη συνδυασμένη εφαρμογή του κώδικα ασφαλούς διαχείρισης πλοίων (ISM Code) και του πρότυπου ποιότητας ISO 9001
(2013-04-04)Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία γίνεται μια περιγραφή του Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης Πλοίων (International Safety Management Code), και του προτύπου ποιότητας ISO 9001, όπως αυτό βρίσκει εφαρμογή στις ναυτιλιακές ... -
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας στο χώρο της υγείας
(2014-06-30)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα των Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας στο χώρο της Υγείας. Μέσα από την παρουσίαση της γενικότερης έννοιας της ποιότητας και την αποσαφήνιση των διαφορών μεταξύ ... -
Συστήματα διαχείρισης απόδοσης σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
(2006-10-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, ανάλυση και παρακολούθηση της εξέλιξης των συστημάτων απόδοσης μέσα στο χρόνο, με ιδιαίτερη έμφαση στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η διαχείριση απόδοσης ... -
Συστήματα διαχείρισης ποιότητας : εφαρμογή σε εταιρεία εμπορίας και διακίνησης ιατροτεχνολογικών προϊόντων
(2009-01-27)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στα συστήματα διαχείρισης ποιότητας σε εταιρεία εμπορίας και διακίνησης ιατροτεχνολογικών προϊόντων. Η εγχώρια παραγωγή αποτελεί αντικείμενο πολύ περιορισμένου αριθμού επιχειρήσεων, οι οποίες ... -
Συστήματα διαχείρισης ποιότητας στη ναυτιλία : ενοποίηση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας στη ναυτιλία υπό τα κριτήρια 1,2,3,6,7 και 9 του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας
(2007-07-05)Η εν λόγω διπλωματική εργασία εξετάζει την ενοποίηση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία, υπό τα κριτήρια του ευρωπαϊκού μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας EFQM. Στόχος της είναι η ... -
Συστήματα κωδικοποίησης και ταξινόμησης νόσων - διαγνώσεων ασθενών στα πλαίσια των απαιτήσεων για βελτίωση της ποιότητας νοσοκομειακών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-05)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί προϊόν προσπάθειας στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της φοίτησης στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (MBA - TQM) του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ... -
Τα πρότυπα συστήματα διοίκησης ως παράγων εφαρμογής διοίκησης επιχειρηματικών διεργασιών
(2010-12-20)Η Διοίκηση Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM) αποτελεί μία σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, η εφαρμογή της οποίας προτείνεται σε επιχειρήσεις από πολλούς ακαδημαϊκούς και συμβούλους. Αντίστοιχα, μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον ... -
Τάσεις πιστοποίησης στην Ελλάδα
(2014-05-15)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι αρχικά να προσδιοριστεί ο βαθμός διείσδυσης της πιστοποίησης του συστήματος ποιότητας ISO 9000 στον ελληνικό χώρο. Μέσα από την εξέταση των πιστοποιημένων εταιριών ανά κλάδο και ανά τομέα ... -
Τεχνικές αναπαράστασης και διαχείρισης προτύπων. Το σύστημα διαχείρισης βάσεων προτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Λόγω του μεγάλου όγκου δεδομένων που συλλέγεται στις μέρες μας και αποθηκεύεται σε βάσεις δεδομένων διαφόρων πεδίων και εφαρμογών, οι εφαρμογές και τεχνικές εξόρυξης γνώσης από δεδομένα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά για την ... -
Το γραφείο ποιότητας σε τριτοβάθμιο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-22)Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε το νεοσύστατο Γραφείο Ποιότητας ενός Τριτοβάθμιου Γενικού Νοσοκομείου της Αττικής. Η προσέγγιση του θέματος έγινε με απευθείας συνέντευξη με την υπεύθυνη του ... -
Το ευρωπαϊκό μοντέλο επιχειρηματικής αριστείας και οι δυνατότητες πιστοποιήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται δύο μοντέλα Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα οποία συμβάλλουν στην καθολική βελτίωση των επιχειρήσεων που επιλέγουν την εφαρμογή τους: το Μοντέλο EFQM και το Κοινό Πλαίσιο ... -
Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο για τη βελτίωση ποιότητας στον δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-17)Οι σύγχρονες ανάγκες για έναν δημόσιο τομέα που θα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες απαιτήσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι αλλά και της αλματώδους ανάπτυξης των επιστημών και της τεχνολογίας επέβαλαν την υιοθέτηση ... -
Το μοντέλο του EFQM : μία εμπειρική προσέγγιση
(2008-11-14)Βασικό αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας συνιστά η μελέτη και αξιολόγηση της ορθότητας των συντελεστών βαρύτητας που φέρουν τα κριτήρια που συνθέτουν το μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του EFQM. Επίσης, ... -
Το μοντέλο του EFQM και η εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας
(2006-08-09)Μέσα στον σηµερινό κόσµο µεταβολών, όπου τα οφέλη του υγειονοµικού τοµέα επαναπροσδιορίζονται και ο σκεπτικισµός για τα οργανωτικά πρότυπα και τις νέες τεχνολογίες επιτείνεται από την υφιστάµενη σπανιότητα των πόρων, µόνον ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Το χρονικό διάστημα που εξετάζεται είναι η επταετία 2009-2015. Η χρηματοοικονομική ...