Now showing items 11-19 of 19

    • Εφαρμογή "Βιβλίο Υγείας" 

      Κουκάκης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
      Η εφαρμογή Healthbook (Βιβλίο Υγείας) χρησιμοποιείται για την τήρηση και την παρακολούθηση των στοιχείων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα ή περισσότερα άτομα (σαν ένα προσωπικό ηλεκτρονικό ...
    • Εφαρμογή αυτόματης δημιουργίας αποδόσεων 

      Μούρτζιος, Στυλιανός Θ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
      Αντικείμενο της διατριβής αυτής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει από το διαδίκτυο δεδομένα που αφορούν στοιχηματικές αποδόσεις. Τα δεδομένα αυτά θα λαμβάνονται μέσα από συγκεκριμένα ...
    • Εφαρμογή διαμοιρασμού ενέργειας μπαταρίας κινητών μέσω crowdsourcing 

      Δεσύλλας, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02-17)
      Έχετε ποτέ βρεθεί στη θέση να μην έχετε μπαταρία στο smartphone σας; Το να βρεθεί μια πρίζα ή ένας φορτιστής, ή ακόμα και ένα powerbank είναι συνήθως δύσκολο. Σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορείτε να συναντήσετε ένα περαστικό ή ...
    • Λογιστικό πρόγραμμα για μικρές επιχειρήσεις σε Visual Studio και γλώσσα προγραμματισμού C# 

      Μάρκου, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση ενός προγράμματος που μπορεί να διευκολύνει υπαλλήλους, εργοδότες και ταμειολογιστές που εργάζονται σε μικρές επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία, στα πλαίσια ...
    • Μαθηματικός Λαβύρινθος 

      Σκολαρίκος, Στέργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
      Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ...
    • Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D 

      Στούπας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
      Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ...
    • Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου 

      Θεοδωρίδης, Φοίβος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ...
    • Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D 

      Μιζηκάκης, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ...
    • Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D 

      Σιώτα, Νικολέττα - Ελευθερία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Contact Us
      Send Feedback
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»