Browsing by Subject / Keyword "C#"
Now showing items 7-19 of 19
-
Δημιουργία τουριστικού οδηγού για τον Δήμο Καρπενησίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής δημιουργήθηκε τουριστικός οδηγός που αφορά τον Δήμο Καρπενησίου και σε αυτόν παρουσιάζονται προτάσεις διαμονής στην πόλη Καρπενησίου και τα περίχωρα,εστίασης, ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή για αναζήτηση πληροφοριών και κριτικών για βίντεο παιχνίδια ανεπτυγμένη σε ASP.NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το Owl Overdrive αποτελεί μια διαδικτυακοί βιβλιοθήκης με πληροφορίες για όλους τους τίτλους βίντεο παιχνιδιών που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η εφαρμογή αυτή στοχεύει στην καταγραφεί πληροφοριών που σχετίζονται για ... -
Διαδικτυακό περιβάλλον κοινωνικής δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος κοινωνικής δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων μεταξύ αγνώστων. Πρόκειται για μια εφαρμογή στην οποία θα μπορεί ο χρήστης ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Εφαρμογή "Βιβλίο Υγείας"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)Η εφαρμογή Healthbook (Βιβλίο Υγείας) χρησιμοποιείται για την τήρηση και την παρακολούθηση των στοιχείων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα ή περισσότερα άτομα (σαν ένα προσωπικό ηλεκτρονικό ... -
Εφαρμογή αυτόματης δημιουργίας αποδόσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Αντικείμενο της διατριβής αυτής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει από το διαδίκτυο δεδομένα που αφορούν στοιχηματικές αποδόσεις. Τα δεδομένα αυτά θα λαμβάνονται μέσα από συγκεκριμένα ... -
Εφαρμογή διαμοιρασμού ενέργειας μπαταρίας κινητών μέσω crowdsourcing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02-17)Έχετε ποτέ βρεθεί στη θέση να μην έχετε μπαταρία στο smartphone σας; Το να βρεθεί μια πρίζα ή ένας φορτιστής, ή ακόμα και ένα powerbank είναι συνήθως δύσκολο. Σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορείτε να συναντήσετε ένα περαστικό ή ... -
Λογιστικό πρόγραμμα για μικρές επιχειρήσεις σε Visual Studio και γλώσσα προγραμματισμού C#
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση ενός προγράμματος που μπορεί να διευκολύνει υπαλλήλους, εργοδότες και ταμειολογιστές που εργάζονται σε μικρές επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία, στα πλαίσια ... -
Μαθηματικός Λαβύρινθος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των ... -
Παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Δημιουργήθηκε παιχνίδι παραγωγής τέλειων λαβυρίνθων χρησιμοποιώντας αλγοριθμική προσέγγιση. Αναδρομικά οι λαβύρινθοι εμφανίζονται για πρώτη φορά περίπου στο 430 με 440 π.Χ. στα διηγήματα του Ηροδότου τόσο στην Αίγυπτο όσο ... -
Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ... -
Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...