Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Total quality management"
Αποτελέσματα 34-47 από 47
-
Ποιότητα & διεθνή πρότυπα στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της ραγδαίας μεταβολής του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, κράτη και διεθνείς οργανισμοί επιδιώκουν ολοένα και περισσότερο την εξασφάλιση συστημάτων παροχής ... -
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τους στην αγορά. Η ύπαρξη διεθνών προτύπων και η δυνατότητα πιστοποίησης της ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών διευκόλυνε πολύ ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Στρατηγική διοίκηση διαδικασιών (Strategic process management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Σε θεωρητικό επίπεδο, βασικοί στόχοι της εργασίας είναι η διαμόρφωση μιας πρώτης εικόνας σχετικά με το αντικείμενο διερεύνησης, βασιζόμενη σε βιβλιογραφικές προσεγγίσεις από το χώρο της ΔΟΠ, η σύνοψη των βασικότερων ... -
Στρατηγική και ΔΟΠ στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο και η μελέτη περίπτωσης του προορισμού Costa Navarino βάσει του μοντέλου επιχειρησιακής αριστείας MBNQA. Πριν όμως παρατεθούν ... -
Στρατηγική και ποιότητα στην ανώτερη εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης στρατηγικής ομάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)Στον 21ο αιώνα, το θέμα της ποιότητας των υπηρεσιών - ειδικά στον τομέα της εκπαίδευσης –αναδεικνύεται ως αναγκαιότητα όλο και περισσότερο τόσο εντός όσο κι εκτός της ελληνικής επικράτειας. Αυτό έχει εντείνει τις προσπάθειες ... -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών & διοίκηση ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και την διοίκηση ολικής ποιότητας. Ουσιαστικά προσπαθεί να εξετάσει τη σχέση των δύο αυτών πολύπλοκων και πολυδιάστατων εννοιών. Προκειμένου ... -
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ... -
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ... -
Συστήματα κωδικοποίησης και ταξινόμησης νόσων - διαγνώσεων ασθενών στα πλαίσια των απαιτήσεων για βελτίωση της ποιότητας νοσοκομειακών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003-05)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί προϊόν προσπάθειας στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της φοίτησης στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (MBA - TQM) του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ... -
Τα πρότυπα συστήματα διοίκησης ως παράγων εφαρμογής διοίκησης επιχειρηματικών διεργασιών
(2010-12-20)Η Διοίκηση Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM) αποτελεί μία σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, η εφαρμογή της οποίας προτείνεται σε επιχειρήσεις από πολλούς ακαδημαϊκούς και συμβούλους. Αντίστοιχα, μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου μονάδων υγείας την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Το χρονικό διάστημα που εξετάζεται είναι η επταετία 2009-2015. Η χρηματοοικονομική ...