Browsing by Subject / Keyword "Artificial intelligence"
Now showing items 23-41 of 41
-
Δημιουργία ενός πράκτορα ΤΝ με ανθρώπινη συμπεριφορά, χρήσημοποιώντας την ιεραρχία των αναγκών του Maslow και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού δράσης με προσανατολισμό το στόχο (GOAP) στη μηχανή της Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ανάγκη είναι κάτι που είναι απαραίτητο προκειμένου να ζήσει ένας οργανισμός μία υγιή ζωή. Οι άνθρωποι, όντας τα πιο έξυπνα ζώα, σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, έχουν πολύ πιο περίπλοκη ιεραρχία αναγκών από άλλα πλάσματα. ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Έλεγχος λογισμικού με χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο που μπορούν να έχουν οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον έλεγχο λογισμικού. Ξεκινώντας με την κατανόηση του όρου “Έλεγχος Λογισμικού” μέσα από την ... -
Εξατομικευμένη διδασκαλία σε διαδικτυακά ευφυή διδακτικά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Η έρευνα πού παρουσιάζεται στη διατριβή αυτή διεξήχθη από το Φεβρουάριο του 1998 έως τον Φεβρουάριο του 2003 στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η ερευνητική περιοχή στην οποία εστιάζει είναι τα Διαδικτυακά ... -
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ... -
Η μηχανική μάθηση ως εργαλείο στην λήψη στρατηγικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των όρων της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίοι ήδη έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας καθώς είναι ταχέως εξελισσόμενοι και που ... -
Η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Τα τελευταία χρόνια σχολιάζεται έντονα ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαίδευση. Μία μερίδα ανθρώπων φοβάται πως η ΤΝ θα αναλάβει την εκπαίδευση των μαθητών σε βάρος των εκπαιδευτικών, αντικαθιστώντας τους ... -
Μοντέλα transformer για την ταξινόμηση στιχουργών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στην αρχιτεκτονική των μοντέλων βαθιάς μάθησης (transformers). Γίνεται ανάλυση της αρχιτεκτονικής καθώς επίσης έχει πραγματοποιηθεί η υλοποίηση του συγκεκριμένου μοντέλου σε στοίχους τραγουδιών ... -
Νομική & κοινωνική προσέγγιση της παραστατικής τέχνης του χορού στο αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, μέσω νομικής και κοινωνικής προσέγγισης, η μελέτη της παραστατικής τέχνης του χορού, τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον. Αρχικά, ο χορός περιγράφεται ως μορφή παραστατικής ... -
Ολοκληρωμένος οδηγός ταινιών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η παρούσα πτυχιακή επιδιώκει να εξερευνήσει και να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή εφαρμογή στον τομέα της αναζήτησης και διαχείρισης ταινιών. Επικεντρωνόμενη στην παροχή μιας ολοκληρωμένης και διαδραστικής εμπειρίας για τον ... -
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ... -
Σύγχρονες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον έξυπνων πόλεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Οι σύγχρονες πόλεις, όσο ποτέ άλλοτε, στο πλαίσιο της 4ηςΒιομηχανικής Επανάστασης και στη μετάβασή τους στη μετασχηματισμένη (4.0) διακυβέρνηση, οφείλουν να επανεκκινηθούν και να φέρουν τους πολίτες δίπλα ... -
Συσχέτιση ναυτιλιακών δεδομένων και δεδομένων προωστήριας εγκατάστασης με χρήση προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης για την πρόβλεψη της κατανάλωσης καυσίμου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05)Το σύγχρονο παγκόσμιο ναυτιλιακό περιβάλλον είναι αντιμέτωπο με πολλές προκλήσεις, με κυριότερες εξ αυτών την εν εξελίξει κλιματική αλλαγή αλλά και την τρέχουσα γεωπολιτική ρευστότητα που επικρατεί σε περιοχές γύρω ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση πλατφόρμας διαχείρισης υπηρεσιών σε ευφυή περιβάλλοντα
(2009-07-22)Η τεχνολογία των έξυπνων χώρων έχει να προσφέρει πολλά στη βελτίωση της καθημερινότητας και καθώς διαθέτει ένα πλήθος εφαρμογών, γίνεται ολοένα και περισσότερο αντικείμενο έρευνας και μελέτης. Αν και για την υλοποίηση ενός ... -
Τεχνητή νοημοσύνη & συμβολή αυτής στην 4η βιομηχανική επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί να μελετήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη και τη συμβολή αυτής στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Ειδικότερα, μελετάται εκτενώς η τεχνητή νοημοσύνη, τα οφέλη που σχετίζονται μ’ αυτή, καθώς και ... -
Τεχνητή νοημοσύνη - Νέες τεχνολογίες και δίκαιο: προκλήσεις για τον σύγχρονο νομοθέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) - Νέες Τεχνολογίες και τις προκλήσεις που έχει θέσει στον νομικό επιστημονικό κόσμο, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε νομοθετικό επίπεδο. Η ραγδαία αύξηση της ... -
Τεχνητή νοημοσύνη στο δημόσιο τομέα και η διακυβέρνησή της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Σε αυτή τη διπλωματική εργασία, εξετάζονται τα οφέλη και οι προκλήσεις της διακυβέρνησης της τεχνητής νοημοσύνης στον δημόσιο τομέα, ενώ αναζητούνται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά, τόσο ... -
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ... -
Υλοποίηση εφαρμογής κινητού τηλεφώνου με χρήση της πλατφόρμας Google Android
(2010-05-10)Το Google Android είναι η πρώτη πλήρης ανοιχτού λογισμικού πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών που προορίζονται για την εγκατάσταση σε κινητά τηλέφωνα. Οι εφαρμογές που αναπτύσσονται με το Google Android επιτρέπουν την πρόσβαση ...