Browsing by Subject / Keyword "Υπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση"
Now showing items 7-9 of 9
-
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ... -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...