Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ποιότητα"
Αποτελέσματα 33-39 από 39
-
Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-25)Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες ... -
Στρατηγικό management & ποιότητα: η περίπτωση του πολιτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η εμπειρία των ιδιωτικών επιχειρήσεων πάνω σε θέματα οργάνωσης, χάραξης πολιτικών και προσδιορισμό αξιών και στόχων ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού και διοίκηση ολικής ποιότητας (Strategic human resource management & total quality management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά το Στρατηγικό Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού-ΣΜΑΔ (Strategic Human Resources Management-SHRM) και τον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να συνδέεται, να ευθυγραμμίζεται και να αλληλεπιδρά ... -
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας στην υγεία : ποια η άποψη των επαγγελματιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα τελευταία χρόνια, η ποιότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό ανταγωνισμού των περισσότερων υγειονομικών μονάδων. Οι καταναλωτές-ασθενείς, πλέον, ευαισθητοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό αναφορικά με την ποιότητα των ... -
Συστήματα διαχείρισης της ποιότητας στον αγροτικό τομέα
(2004-12-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των θεμάτων που αφορούν την ποιότητα των γεωργικών προϊόντων, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 32 στη Συνθήκη για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και κατ΄ επέκταση για τα είδη ... -
Σχέση ικανοποίησης του πελάτη και χρηματοοικονομικής απόδοσης επιχειρήσεων : εμπειρική και αναλυτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως θέμα τη συσχέτιση, τόσο για τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας όσο και για τον κλάδο των τραπεζών, της ικανοποίησης των πελατών με τις επιχειρηματικές επιδόσεις με τη χρήση δεικτών, η ... -
Τα συστήματα ποιότητας στη ναυτιλία ως παράγοντας διαφοροποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)