Browsing by Subject / Keyword "Επώνυμο προϊόν"
Now showing items 4-5 of 5
-
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ... -
Μελετώντας την έννοια “Internal brand equity” και τη αξία του branding σε εργαζόμενους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)H υπεραξία που προσδίδεται σε μία υπηρεσία λόγω των εργαζομένων της περιγράφεται με τον όρο internal branding equity (Baumgarth & Schmidt, 2010). Στην παρακάτω εργασία διατυπώνεται και αναλύεται μία παραλλαγή των μοντέλων ...