Browsing by Subject / Keyword "Ενδιαφερόμενα μέρη"
Now showing items 2-2 of 2
-
Η εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών και την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Κατά την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, οι έννοιες της ποιότητας, της υπευθυνότητας και της διαρκούς ικανοποίησης των πελατών και των άλλων ενδιαφερομένων μερών, μονοπωλούν την προσοχή στο εταιρικό περιβάλλον. Παράλληλα, ...