Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Σιούντρη, Κωνσταντίνα"
Αποτελέσματα 3-7 από 7
-
Εκμάθηση με βάση το ψηφιακό παιχνίδι στα μουσεία : μελέτη των μουσείων του ελληνικού και ευρωπαϊκού χώρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Ένα σύγχρονο μουσείο είναι υποχρεωμένο να εξελιχθεί, να υιοθετήσει τις κατάλληλες πολιτικές και να συμπορευτεί με βάση τα νέα τεχνολογικά δεδομένα. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, βρισκόμενοι σε ένα συνεχώς οικονομικά και ... -
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Η σημερινή πραγματικότητα αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα για την ολοκληρωτική ένταξή μας στην ψηφιακή εποχή. Το διαδίκτυο παρέχει πολλαπλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε διάφορους τομείς της ... -
Η χρήση της χρονογραμμής (timeline) στην πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται μέσα από τη βιβλιογραφία, η χρήση της χρονογραμμής για την καταγραφή και ταξινόμηση γεγονότων από την αναλογική έως την ψηφιακή εποχή, η σημαντικότητα της χρονογραμμής ως μέσο ... -
Σχεδίαση και παραμετροποίηση στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς σε περιβάλλον ΒΙΜ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)Το «Κτιριακό πληροφοριακό μοντέλο» ή αλλιώς BIM (Building Information Modeling) έχει αναδειχθεί ως μια καινοτόμος τεχνολογία στον κατασκευαστικό κλάδο, η οποία τείνει να αντικαταστήσει τη συνήθη διαδικασία παραγωγής ... -
Ψηφιακή επίσκεψη σε μουσειακούς χώρους μέσω εφαρμογών φορητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στις μέρες μας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) αναπτύσσονται με ραγδαίο τρόπο έτσι ώστε να είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση τους στην υλοποίηση όλων των εφαρμογών. Αν και οι άνθρωποι των μικρότερων ηλικιών ...