Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διαδικτυακό μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 8-27 από 37
-
Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ
(2014-01-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί αρχικά στην αναφορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση αυτής ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Διεθνείς τουριστικοί δικτυακοί τόποι
(2005-01-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η συγκριτική παρουσίαση των στοιχείων των δικτυακών τόπων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Γαλλίας. Τελικός αντικειμενικός σκοπός είναι η παρατήρηση του βαθμού εφαρμογής των κανόνων ... -
Διεπιχειρησιακά συστήματα ηλεκτρονικού επιχειρείν με χρήση υπηρεσιών διαδικτύου
(2009-09-14)Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση του βαθμού χρήσης, ή της αντίληψης που αφορά την χρήση των Διεπιχειρησιακών Συστημάτων (ΔΠΣ). Τα ΔΠΣ είναι μία κατηγορία Πληροφοριακών Συστημάτων που έλαβε ιδιαίτερη ... -
Έρευνα για την αξιοποίηση του YouTube στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται η συμπεριφορά των χρηστών στο YouTube και η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου για τις εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις
(2014-01-28)Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή ... -
Επιχειρηματικά μοντέλα για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης
(2011-06-16)Στο πλαίσιο της εργασίας μελετάται η επίδραση του φαινομένου Web 2.0 στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Η εξέλιξη του παγκόσμιου ιστού επέφερε σημαντικές και ριζικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και αποτέλεσε το έναυσμα για ... -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ... -
Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής & mobile διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η έκρηξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε σε αλλαγές σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν της διαφήμισης. Πλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλειάδα εργαλείων ... -
Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ... -
Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης
(2010-03-03)Σκοπός αυτής της έρευνας, είναι να καταδειχτούν οι νέοι τύποι τεχνολογίας που είναι πλέον διαθέσιμοι κι ολοένα και περισσότερο διαδίδονται στους τουρίστες-καταναλωτές και οι οποίοι δεν υπάρχουν παρά για να διευκολύνουν τη ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ... -
Ηλεκτρονική διαφήμιση
(2013-05-02)Η παρούσα εργασία έχει σαν αντικείμενο μελέτης την ηλεκτρονική διαφήμιση. Η ανακάλυψη και η μετέπειτα συνεχιζόμενη εξέλιξη του Διαδικτύου έφερε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, ... -
Ηλεκτρονικός τουρισμός (E-Tourism)
(2011-12-06)Είναι πλέον αποδεκτό από μεγάλο αριθμό ερευνητών καθώς και από τους περισσότερους ενδιαφερόμενους στον τουρισμό ότι οι δικτυακές τεχνολογίες και ειδικότερα το Διαδίκτυο μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να υποστηρίξουν ... -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ...