Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣτρουμπούλης, Γεώργιος Ι.
dc.date.accessioned2017-07-21T10:07:39Z
dc.date.available2017-07-21T10:07:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9822
dc.description.abstractΤο στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί το σημαντικότερο στοιχείο για την διαχρονική επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης. Στο επίκεντρο του είναι η διαχείριση της αλλαγής, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος. Η κατανόηση του μελλοντικού περιβάλλοντος βοηθά τις επιχειρήσεις να αναμένουν τις μεταβαλλόμενες περιβαλλοντικές συνθήκες και να διαχειρίζονται τους επιχειρηματικούς τους πόρους αποτελεσματικά και αποδοτικά με στόχο την μεγιστοποίηση της αξίας που παρέχουν στον πελάτη τους. Μια επιτυχημένη επιχείρηση στο παρόν δεν συνεπάγεται ότι θα είναι επιτυχημένη και στο μέλλον. Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται την αντίδραση του μάνατζμεντ της ΑΓΕΤ Ηρακλής στις αλλαγές του περιβάλλοντος και την επίδραση που αυτές έχουν στην επίδοση της. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί την περιγραφή του θεωρητικού υποδείγματος του στρατηγικού μάνατζμεντ και έχει ως πρωταρχικό στόχο την κατανόηση των βασικών εννοιών από το αναγνώστη. Η μελέτη του εσωτερικού περιβάλλοντος της ΑΓΕΤ Ηρακλής παρουσιάζεται στο δεύτερο κεφάλαιο. Αντικειμενικός σκοπός της είναι η ανεύρεση εκείνων των μεταβλητών που μπορεί να αποτελέσουν δυνάμεις ή αδυναμίες για την επιχείρηση μέσω της ανάλυση της κουλτούρας, της δομής, των πόρων και της αλυσίδας αξίας της. Το τρίτο κεφάλαιο μελετά το εξωτερικό περιβάλλον του κλάδου τσιμέντου, στον οποίο δραστηριοποιείται η ΑΓΕΤ Ηρακλής, με απώτερο σκοπό τον εντοπισμό των ευκαιριών και των απειλών. Η ανάλυση του γενικευμένου περιβάλλοντος πραγματοποιήθηκε με την ανάλυση PEST και η ανάλυση του άμεσου περιβάλλοντος με το υπόδειγμα M.Porter. Η υφιστάμενη κατάσταση της ΑΓΕΤ Ηρακλής αναλύεται μέσω της SWOT ανάλυσης στο τέταρτο κεφάλαιο. Το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με την ιστορική αναδρομή των στρατηγικών, που η ΑΓΕΤ Ηρακλής ακολούθησε, κατά την διάρκεια της πορείας της και με την μελέτη τριών νέων εναλλακτικών στρατηγικών, με κριτήριο την μεγιστοποίηση της αξία της. Οι τρεις εναλλακτικές στρατηγικές που μελετήθηκαν είναι: η στρατηγική μείωσης κόστους, η στρατηγική πώλησης του εργοστασίου του Βόλου και η στρατηγική πώλησης του εργοστασίου Μηλακίου.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης μιας στρατηγικής επιχειρηματικής μονάδας ομίλουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΤσιμεντοβιομηχανίεςel
dc.subject.keywordΕλλάδαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»