Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΤσουρέα, Αναστασία
dc.date.accessioned2017-07-11T10:45:54Z
dc.date.available2017-07-11T10:45:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9763
dc.description.abstractΟ καλύτερος τρόπος ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση είναι η αναγνώριση του εργαλειακού τους χαρακτήρα και όχι η ανακήρυξη τους σε διδακτικό στόχο. Η αξιοποίηση των ΚΜ3 Συστημάτων στρέφεται προς την υλοποίηση αυτής ακριβώς της παραδοχής. Σκοπός δηλαδή της τεχνολογίας των υπολογιστών είναι η χρήση κατάλληλων εργαλείων, που αποσκοπεί στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε όλες τις υπάρχουσες βαθμίδες. Σε αυτό το πλαίσιο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός eΒοοκ για την παρουσίαση των διαθέσιμων plug-in της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle. Πιο συγκεκριμένα μέσα από την αξιοποίηση κατάλληλου εκπαιδευτικού σεναρίου και την εφαρμογή διαφορετικών εκπαιδευτικών στρατηγικών, γίνεται αναλυτική παρουσίαση των διαθέσιμων plug-in που χρησιμοποιούνται για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ομαδοσυνεργατικού χαρακτήρα. Με τη μέθοδο αυτή διασφαλίζεται η διαμόρφωση ενός καθοδηγητικού εγγράφου, κατάλληλο για κάθε εκπαιδευτή, ακόμη κι αν βρίσκεται σε επίπεδο βασικού χρήστη.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟδηγός καλής πρακτικής του Moodleel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe best way to integrate new technologies in education is the recognition of their instrumental character and not the proclamation of their didactic aim. The use of LMS systems is directed towards the realization of this very assumption. The purpose of computer technology is the use of appropriate tools, designed to upgrade the education provided at all existing levels. Therefore, the aim of this thesis is to create an eBook for the demonstration of the most available plug-in for the learning platform Moodle. More specifically, by utilizing appropriate educational scenario and implementing different educational strategies, a detailed guidance document, is made for all available plug in. It’s main purpose is to ensure the creation of an eBook suitable for all trainers, even if they are in a basic user level.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικές στρατηγικέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά σενάριαel
dc.subject.keywordInstructional strategiesel
dc.subject.keywordEducational scenariosel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordPlug-inel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»