Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΛαουτατζής, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2017-06-02T07:35:07Z
dc.date.available2017-06-02T07:35:07Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9618
dc.description.abstractΠρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν θέλουν να είναι αποτελεσματικές οι ενέργειές τους, που και συσχετίζονται με τον όρο μάρκετινγκ. Επομένως, αναφέρω «σταδιακά» τα βήματα που ένα εταιρικό σήμα πρέπει να πράξει και αυτά είναι τα εξής: Καταρχήν, η ανάλυση του καταναλωτή-στόχου που θέτει, το πώς θα τον προσελκύσει, καθώς και το εν γένη μάρκετινγκ, τόσο σε θέμα ενεργειών όσο και συσχέτισης του τμήματος αυτού, μεταξύ άλλων τμημάτων, όπως αυτό της Σχεδίασης ρούχων. Εν συνεχεία και αφού πράξουμε αυτήν την κατά εμέ «αναγκαία παρένθεση» αφού οι εταιρίες μόδας και ένδυσης επικεντρώνονται αποκλειστικά στον καταναλωτή, θα φέρω σε πρώτη γραμμή, την ανάλυση της τάσης της γρήγορης μόδας ,όπου στην συνέχεια και στο κλείσιμο της έρευνάς μου, αναλύω δύο από τα κυριότερα παραδείγματα αυτής, μεταξύ των Ζάρα και «H&M». Στο τέλος, εκτός από την στρατηγική ανάλυση των δύο αυτών μεγαθηριών της γρήγορης μόδας, θα υπάρξει και μια ενδιαφέρον συσχέτιση, μεταξύ των ενεργειών που πράττουνε πρός τους καταναλωτές, μα καθώς και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Το πρώτο μέρος αποτελεί και το πρώτο κεφάλαιο, οποίο και μας εισάγει στο θέμα που αναπτύσσεται περαιτέρω. Η εισαγωγή αυτή περιέχει το βασικό γνωστικό πεδίο, για την συνέχεια της έρευνας, καθώς το κατεξοχήν όπλο για τις εταιρίες της μόδας και ένδυσης, είναι το μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα το «fashion marketing».Στο πρώτο λοιπό κεφάλαιο, τονίζω την σημαντικότητα του μάρκετινγκ και της μόδας, και πώς μέσω του εργαλείου, η κάθε εταιρία μπορεί να προσδιορίσει τις ενέργειες που θα πράξει ,με βάση την φύση του προϊόντος της. Τέλος, αναφέρω διάφορες λειτουργίες του μάρκετινγκ, μα την σχέση και την αρμονία, που πρέπει να υπάρχει μεταξύ αυτού και του τμήματος σχεδιασμού. Το δεύτερο κεφάλαιο, έχει να κάνει με τον καταναλωτή, καθότι για τις εταιρίες μόδας και ένδυσης, αποτελεί τον πρώτο και μοναδικό στόχο. Μέσα από την ανάλυση αυτή, θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε το τι πρέπει να γνωρίζει μια εταιρία μόδας και δη το τμήμα μάρκετινγκ, ειδικά όσο αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν την Καταναλωτική συμπεριφορά. Καθότι, μέσω της κατανόησης αυτής, θα μπορέσουν οι εταιρίες να αναπτύξουν προωθητικά αποτελεσματικές ενέργειες, την αγορά-στόχου που έχουν θέσει, σύμφωνα με το προϊόν τους μα και την τοποθέτηση που έχουν στον χάρτη της αγοράς της μόδας. Εδώ λοιπόν, τονίζεται η «αλυσιδωτή» σημασίας ανάλυση των τριών αυτών μορφών (fashion marketing, consumer behavior analysis), καθότι για να υπάρξει μια αποτελεσματική ενέργεια, θα πρέπει πρώτα να γνωρίζουν το προϊόν αυτό, που θα κατευθυνθεί, την συμπεριφορά και τα «θέλω» των καταναλωτών, το πώς να τους προσελκύσουνε, κ.τ.λ. Το τρίτο κεφάλαιο, αναφέρεται στα «τρικς» που χρησιμοποιούνται από τις εταιρίες μόδας και ένδυσης, ώστε να προσελκύσουν το γκρούπ των καταναλωτών που επιθυμούν. Αφού βεβαίως πρωτίστως, έχουν πραγματοποιήσει την ορθή ανάλυση, όσο αφορά τα χαρακτηριστικά του καταναλωτή που στοχεύουν, καθώς και τις «ανάγκες» μα και «θέλω» Επίσης, σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρω μερικά αναπόσπαστα τμήματα του Ψυχολογικού μάρκετινγκ,και πιο συγκεκριμένα το «Sensorial & Emotional Marketing». Εργαλεία, μέσα από τα οποία μπορούμε να κατανοήσουμε τις αισθήσεις και τις αντιλήψεις των καταναλωτών, που δημιουργούνται κατά την διάρκεια μιας αγοράς. Επιπλέον σε αυτό το κεφάλαιο, τονίζουμε την ιδιαίτερη σημασία που φέρει το περιβάλλον των καταστημάτων, καθότι πλέον αυτό το χαρακτηριστικό, αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής πωλήσεως, όπως και άλλα χαρακτηριστικά εντός και εκτός των καταστημάτων, τα οποία καταφέρνουν να κρατούν τους καταναλωτές σε εγρήγορση. Και φτάνουμε στην πηγή έμπνευσης αυτής της έρευνας, που έχει να κάνει με την γρήγορη τάση της μόδας, που έρχεται να «τραντάξει» τα ύδατα του κόσμου αυτού, καθώς και να επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας, που φέρουν οι πολυτελείς εταιρίες. Στο τέταρτο λοιπόν κεφάλαιο, θα αναλύσουμε τον κόσμο της γρήγορης μόδας, καθώς και το πώς λειτουργεί στρατηγικά και που στοχεύει. Αντιστοίχως, το ίδιο θα πράξουμε και για τον πολυτελή κόσμο της ένδυσης. Αυτό γίνεται, καθότι μέσω της οικονομικής κρίσης, και λόγω της μεγάλης άνθησης των εταιριών που αντιπροσωπεύουν το λεγόμενο «fast fashion»,η πολυτελής πλευρά έχει επηρεαστεί προσπαθώντας να ακολουθήσει τον ρυθμό των μαζικών ή γρήγορων εταιριών. Τέλος, μέσω της σύγκρισης αυτής, μπορούμε να παρατηρήσουμε το πόσο έχει μικρύνει η ψαλίδα, μεταξύ αυτών των δύο κόσμων, όσο αφορά στον καταναλωτή που στοχεύουν, μα και στις εν γένει ενέργειες που πράττουν, απόρροια των διακυμάνσεων που έχουν υπάρξει αυτά τα χρόνια, όπως είναι η οικονομικής κρίση, καθώς και αλλαγής τάσης και αντίληψης των καταναλωτών, για τις μαζικές ή γρήγορες εταιρίες. Στο πέμπτο και έκτο κεφάλαιο, όπου και αποτελεί το κλείσιμο της έρευνάς μου, διεισδύουμε ακόμη περισσότερο στον κόσμο της γρήγορης τάσης, μέσα από τα καίρια παραδείγματα, των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών, που ακούν στο όνομα «Zara ,H&M». Άρα λοιπόν ,στην 5 ενότητα, υπάρχει η εταιρική ανάλυση των δύο εταιριών αναλυτικά, τόσο σε μάκρο όσο και σε μίκρο επίπεδο, προτού προχωρήσουμε στην σύγκριση μεταξύ των δύο, και που υπερτερεί ο ένας μεταξύ του άλλου. Στο έκτο κεφάλαιο, και αφού έχουμε αναλύσει τις δύο προαναφερθέν εταιρίες, θα προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε τις εταιρίες μεταξύ τους, τόσο σε επίπεδο ενεργειών όσο και στον τρόπο με τον οποίον λειτουργούν. Έτσι μέσα από αυτήν την σύγκριση, θα καταφέρουμε να δούμε, που στηρίζεται η μια εταιρία έναντι της άλλης, μα καθώς και τα όπλα τους. Πάνω σε αυτήν την φάση, πράττουμε και ένα ερωτηματολόγιο με βάση τις δύο εταιρίες, περιλαμβάνοντας στοιχεία και από τα προηγούμενα κεφάλαια, ώστε να δούμε εν γένη και στην πραγματικότητα ποια είναι η εταιρία αυτή που προτιμάται από τους Έλληνες καταναλωτές, στην περίοδο της κρίσης, καθώς και να εκφράσουν την απόψη τους, μέσω των καταναλωτικών εμπειριών που έχουν, μέσω των καταστημάτων αυτών. Εξάλλου, η διατριβή αυτή δημιουργήθηκε κατά κύριο λόγο, για την ανάλυση της αγοράς της γρήγορης τάσης, καθώς και των δύο εταιριών (Ζάρα, H&M).Μα δη στον χώρο της μόδας και ένδυσης, θα ήταν αδιανόητο να πράξουμε μια έρευνα, χωρίς να περιλαμβάνουμε τα παραπάνω κεφάλαια, καθότι μην ξεχνάμε πως ο κύριος και πρωταρχικός στόχος της κάθε μπράντας, είναι ο ίδιος ο καταναλωτής. Τέλος, θα ερμηνευτούν τα αποτελέσματα τα οποία προκύπτουν από την επεξεργασία των δεδομένων και θα ακολουθήσει η καταγραφή των συμπερασμάτων, τα οποία απορρέουν από την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας.el
dc.format.extent183el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΈνδυση και ενδύματα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.keywordΜόδαel
dc.subject.keywordΒιομηχανία μόδαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»