Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΓεωργακόπουλος, Σταύρος
dc.date.accessioned2016-03-04T07:14:56Z
dc.date.available2016-03-04T07:14:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8557
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή και ενώ ο κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει διάφορους ρόλους στη ζωή του, το σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε καταναλωτές. Ο καθένας πρέπει να αγοράσει και να καταναλώσει προϊόντα και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό να ικανοποιήσει τις διάφορες ανάγκες του (ανάγκη για τροφή, ένδυση, εκπαίδευση και άλλα). Σύμφωνα με τον καθηγητή και συγγραφέα David Statt1 «η κατανάλωση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του ανθρώπου» (1997) και για τον λόγο αυτό έχουν γίνει πολλές προσπάθειες για να γίνει κατανοητός ο τρόπος που λειτουργεί ο καταναλωτής και να εντοπιστούν οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν την τελική απόφασή του. Στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια έρευνας στη συμπεριφορά του καταναλωτή όσον αφορά την προτίμηση του σε ελληνικά ή διεθνή προϊόντα. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν αυτή του ερωτηματολογίου και η συμπλήρωση έγινε με απρογραμμάτιστη, προσωπική συνέντευξη σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές στο χώρο του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται σύντομη ανάλυση στη θεωρία της συμπεριφοράς του καταναλωτή, δίνονται δημοφιλείς ορισμοί του όρου και περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο ο καταναλωτής λαμβάνει την οποιαδήποτε απόφαση αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια ορισμού του εγχώριου και του διεθνούς προϊόντος. Εδώ καλό είναι να αναφερθεί ότι σε μια εποχή που η παγκοσμιοποίηση είναι πλέον γεγονός, το internet και τα e-shops είναι στην καθημερινότητα του καταναλωτή, τα εμπόδια όσον αφορά στη διακίνηση των προϊόντων όλο και εξαλείφονται και οι εταιρίες στην προσπάθειά τους για φθηνότερη παραγωγή μεταφέρουν τα εργοστάσιά τους σε πιο «βολικές» (οικονομικά και φορολογικά) χώρες, είναι εξαιρετικά δύσκολος ο καθορισμός ενός ορισμού, ενός κανόνα που θα κρίνει την προέλευση ενός προϊόντος. Στο τρίτο κατά σειρά κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της έρευνας μάρκετινγκ και γίνεται ανάλυση της διαδικασίας αυτής, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σχεδιασμός της έρευνας και αναλύονται τα χαρακτηριστικά του δείγματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται στατιστική ανάλυση των απαντήσεων των ερωτηματολογίων και εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα ενώ στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται οι περιορισμοί τη έρευνας και γίνονται προτάσεις για μελλοντική, εκτενέστερη ανάλυση και περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.titleΜελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς σε εγχώρια και διεθνή προϊόνταel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΠροϊόνταel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»