Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧυτήρης, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΜήτσου, Ευγενία Σ.
dc.date.accessioned2016-02-11T07:03:49Z
dc.date.available2016-02-11T07:03:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8403
dc.description.abstractΟ ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων είναι εκ φύσεως σύνθετος και απαιτητικός. Η μαθησιακή διεργασία των εκπαιδευομένων καθορίζεται από πλήθος αλληλεξαρτώμενων παραγόντων, των οποίων ο ρόλος και η λειτουργία δεν έχει εύκολα προβλέψιμη έκβαση ούτε εξασφαλισμένο αποτέλεσμα. Για να μπορέσει να ανταποκριθεί στο ρόλο αυτό, ο εκπαιδευτής χρειάζεται να κατέχει πολλές και διαφορετικές δεξιότητες: να κατανοεί, να επικοινωνεί, να οργανώνει με ευελιξία, να εφαρμόζει πολλές εκπαιδευτικές τεχνικές, να είναι «ανοικτός» στην αναζήτηση και στον διάλογο, να μπορεί να αντιλαμβάνεται τη διεργασία της ομάδας, να έχει αυτογνωσία και ικανότητα αυτοαξιολόγησης. Ο δάσκαλος-αυθεντία, ο «μεταδότης» προκαθορισμένων γνώσεων, παραχωρεί τη θέση του στον εμψυχωτή, που σχεδιάζει και συντονίζει την εκπαιδευτική διεργασία, δομώντας σχέσεις, διαγιγνώσκοντας ανάγκες, εμπλέκοντας ενεργητικά τους εκπαιδευόμενους. Η μάθηση των ενηλίκων παραμένει ένα θέμα ανοικτό, γύρω από το οποίο έχουν διατυπωθεί μεγάλες διαφορές απόψεων . Λόγω του γεγονότος ότι στην εκπαιδευτική διαδικασία εμπλέκονται ο εκπαιδευτής , οι εκπαιδευόμενοι και το μαθησιακό αντικείμενο , οι διαφορές είναι ζήτημα οπτικής ή έμφασης σε έναν από τους τρείς παράγοντες . Παρά ταύτα όμως υπάρχει μια σύγκλιση που αφορά την ενεργητική συμμετοχή στην μάθηση, την αξιοποίηση της εμπειρίας των εκπαιδευομένων και τον σεβασμό στον τρόπο με τον οποίο ο καθένας αντιλαμβάνεται αυτό το οποίο διδάσκεται. Οι προβληματισμοί βέβαια αυξάνονται σε πιο ειδικά θέματα όπως όταν οι εκπαιδευτές ενηλίκων είναι ηλικιακά μικρότεροι από τους εκπαιδευόμενους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την διαδικασία της εκπαίδευσης από ηλικιακά μικρότερους εκπαιδευτές και να ερευνήσει τους λόγους για τους οποίους προκύπτουν δυσκολίες στην εκπαιδευτική διαδικασία από πλευράς εκπαιδευτών. Ο στόχος θα επιτευχθεί μέσω της ερευνητικής διαδικασίας που θα ακολουθηθεί, όπου θα αναλυθούν οι κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μικρότεροι ηλικιακά εκπαιδευτές.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.titleΕκπαίδευση ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας από εκπαιδευτές μικρότερης ηλικίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»