Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000

dc.contributor.advisorΑθανασιάδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαΐλας, Κυριάκος
dc.date.accessioned2015-09-22T07:14:12Z
dc.date.available2015-09-22T07:14:12Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7739
dc.description.abstractΣτην σύγχρονη εποχή με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη καθίσταται όλο και περισσότερο εμφανής η ανάγκη για ποιοτικό έλεγχο στην παρεχόμενη φροντίδα, το κόστος της καθώς και την ικανοποίηση ή μη του ασθενή. Έτσι καθίσταται σαφής η εξελικτική πορεία των υγειονομικών συστημάτων μέσα από την αναπόφευκτη στροφή στην ποιότητα. Αναλύεται στην εργασία αυτή εκτός του θεωρητικού πλαισίου της ποιότητας και μια έρευνα του πόσο επηρεάζει τους εξωτερικούς και τους εσωτερικούς πελάτες του Τμήματος του Αξονικού, Μαγνητικού Τομογράφου και Οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. ΥΓΕΙΑ η πιστοποίηση με το ISO 9001:2000 την ικανοποίησή τους.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΙατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδαel
dc.subjectHealthcare -- Greece -- Quality controlel
dc.subjectPatient careel
dc.titleΗ ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000el
dc.title.alternativeThe satisfaction of the outpatients of the department of the CT-SCAN, magnetic tomography and osteoporosis (DCMO) of the HYGEIA HOSPITAL before and after the certification with the ISO 9001:2000el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.562 ΠΑΪel
dc.description.abstractENNowadays with the introduction of the technology in the inpatient and the outpatient care is more and more obvious the need for quality control in the given care, to the cost and the satisfaction or dissatisfaction of the patient. So, becomes clear the evolutional way of the health systems within the inevitable turn to quality. In this study, it is examined not only the theoretical part of the quality but also an inspection of how the certification of the Department of ct-Scan, Magnetic Tomography and Osteoporosis can affect the satisfaction of the external and the internal customers of the Hygeia Hospital.en
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»