Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκιζιάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚωβαίος, Στέφανος
dc.date.accessioned2015-09-14T08:08:38Z
dc.date.available2015-09-14T08:08:38Z
dc.date.issued2010-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7479
dc.description.abstractΟι θαλάσσιες μεταφορές, αποτελούν μια αγορά εξαιρετικής πολυπλοκότητας, η οποία παρουσιάζει έντονα χαρακτηριστικά αυτορρύθμισης. Ανάλογα με το πώς διαμορφώνονται οι μεταβλητές της προσφοράς και της ζήτησης και σε συνδυασμό με τις επιταγές του διεθνούς εμπορίου, η ίδια αποφασίζει για τον μέσο όρο της ηλικίας των πλοίων που δραστηριοποιούνται σε αυτή. Ανεξαρτήτως συνθηκών, ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς καταλαμβάνεται από πλοία προχωρημένης ηλικίας. Εν τω μέσω της διεθνούς οικονομικής κρίσης, στον κλάδο των Bulk Carriers το ποσοστό τους αγγίζει το 25%. Παράλληλα, οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις, ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας της διαχείρισης των πλοίων, ειδικότερα εκείνων της Old Tonnage ναυτιλίας. Μέσω θεωρητικής ανάλυσης, θα προσδιοριστούν και θα καταγραφούν οι ιδιαιτερότητες και οι δυσκολίες της διαχείρισης "ηλικιωμένων" πλοίων, ενώ η χρήση πραγματικών παραδειγμάτων θα ξεδιπλώσει τον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνεται να αποκομισθούν τα οφέλη της, αντιμετωπίζοντας παράλληλα αποτελεσματικά κάθε νέα απαίτηση και πρόκληση.el
dc.format.extent239el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομικήel
dc.subjectShipping -- Economic aspectsel
dc.subjectBulk carrier cargo shipsel
dc.subjectTonnageel
dc.subjectΠλοία -- Οικονομικές απόψειςel
dc.subjectShips -- Economic aspectsel
dc.titleΚανονισμοί και επιθεωρήσεις: η πρόκληση της ναυτιλιακής εταιρείας διαχείρισης Old Tonnage, κλάδου ξηρού φορτίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.245 ΚΩΒel
dc.description.abstractENSea Transportation is a very perplexing market that depends on and interacts with many variables, while it is mostly self-regulating. Depending on the way the variables of supply and demand interact, as well as the international financial trends, the market decides on the average age of the vessels that trade within it. Regardless of any circumstances, a significantly large share is being occupied by Old Tonnage vessels. In the midst of the global financial crisis the percentage of these vessels in the Dry Bulk sector reaches 25%. Meanwhile, the snipping regulatory and commercial demands are increasing rapidly which makes the management of vessels harder, especially the "old" ones. Through a theoretical analysis, the peculiarities and difficulties of managing Old Tonnage will be identified and recorded, while via the use of case studies, the way to achieve best results is demonstrated, while each new challenge and demand is dealt with effectively.en
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»