Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑθανασάς, Κωνσταντίνος Ε.
dc.date.accessioned2015-09-05T07:19:08Z
dc.date.available2015-09-05T07:19:08Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7239
dc.description.abstractΤο περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό εδώ και δεκαετίες, με ηθικούς και νομικούς περιορισμούς, πλέον περιλαμβάνει και ένα δυσχερές οικονομικό τοπίο. Υπό αυτές τις συνθήκες η λήψη σωστών αποφάσεων κρίνεται επιτακτική και αναγκαία και προϋποθέτει συλλογή κατάλληλων πληροφοριών. Η εργασία περιλαμβάνει την διεξαγωγή έρευνας αγοράς με την συμπλήρωση ερωτηματολογίου από Ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων και εργασιακού καθεστώτος (νοσοκομειακοί, ιδιώτες, ιατροί ταμείων) και την στατιστική επεξεργασία τους για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Η εργασία εξέτασε Α) την ύπαρξη ιδανικής συχνότητας και την ιδανική χρονική διάρκεια των επισκέψεων, Β) την επίδραση της σχέσης Επισκεπτών - Ιατρών στις πωλήσεις, Γ) το τί περιμένουν οι Ιατροί από μια φαρμακευτική εταιρία, Δ) τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν μεταξύ ισοδύναμων σκευασμάτων και Ε) τέλος, λόγω του ασταθούς οικονομικού κλίματος των τελευταίων μηνών, προστέθηκε και μια ερώτηση που διερευνά, αν οι Ιατροί θεωρούν ότι η τιμή των φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων ανταποκρίνεται στην αξία τους. Από την έρευνα αγοράς που έλαβε χώρα, έγινε σαφές ότι η σχέση Ιατρών Ιατρικών επισκεπτών παραμένει στενή, και θα πρέπει να προσαρμόζονται οι επισκέπτες στις ανάγκες των Ιατρών, αναφορικά με την συχνότητα και την διάρκεια της ενημέρωσης που κάνουν. Επίσης φάνηκε τι θεωρούν οι ιατροί σημαντικό και τι λιγότερο σημαντικό στην αλληλεπίδραση τους με τις φαρμακευτικές εταιρίες, καθώς και τι μπορεί να επηρεάσει την συνταγογραφία τους, όταν υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ ισοδύναμων φαρμάκων. Τέλος φάνηκε ότι οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν έχουν κατορθώσει να πείσουν τους ιατρούς για το αν το κόστος των φαρμακευτικών σκευασμάτων είναι εύλογο ή όχι.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριοel
dc.subjectΦάρμακα -- Τιμές και πώλησηel
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Έρευναel
dc.subjectMarketing researchel
dc.subjectPharmaceutical industryel
dc.subjectDrugs -- Pricesel
dc.titleΈρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας: έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call615.1 ΑΘΑel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»