Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΜπίτου, Άννα
dc.date.accessioned2015-09-05T03:22:38Z
dc.date.available2015-09-05T03:22:38Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7234
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την εξέλιξη και τη χρήση της τεχνολογίας ροής εργασίας στα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Ειδικότερα, επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα - οφέλη που προσφέρει και μελετώνται μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχοντα συστήματα. Παράλληλα γίνεται αναφορά στα συστήματα διαχείρισης μάθησης, περιγράφοντας υπάρχοντα συστήματα με σκοπό να αναδειχθούν τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες τους. Μέσα από τη μελέτη των συστημάτων αυτών επιχειρείται η σύγκριση μετά συστήματα που βασίζονται στην τεχνολογία ροών εργασίας, με σκοπό να αναδειχθούν οι δυνατότητες των δύο κατηγοριών. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής, υλοποιήθηκε ένα σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών. Το σύστημα παρέχει εναλλακτικούς διαδρόμους μάθησης στους εκπαιδευόμενους. Πιο συγκεκριμένα το σύστημα χρησιμοποιείται για την πρωτοβάθμια εκπαίδευσης, και παρέχει υλικό μελέτης σε διαφορετική μορφή ανάλογα με το αν ο εκάστοτε μαθητής αντιμετωπίζει ή όχι μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης και υποστήριξη και καθοδήγηση από την πλευρά των εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης των εκπαιδευόμενων. Ο βασικός σκοπός της υλοποίησης του συστήματος είναι το να προσφέρεται η σωστή δραστηριότητα στο σωστό άτομο. Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δομήσουν το μάθημα τους εύκολα σε ενότητες, να προσθέσουν το εκπαιδευτικό που συνοδεύει την κάθε ενότητα, να επιλέξουν τον τρόπου που θεωρούν ότι είναι ο βέλτιστος για να εξεταστεί ο κάθε εκπαιδευόμενος και να εντοπιστούν διάφορες αδυναμίες. Οι εκπαιδευόμενοι είναι ελεύθεροι να μάθουν με τους δικούς τους ρυθμούς. Ο τρόπος εξέτασής τους διαχωρίζεται σε αξιολογήσεις και τεστ. Η βαθμολογία των τεστ εμφανίζεται εφόσον ο δάσκαλος διορθώσει και περάσει τις βαθμολογίες από τα γραπτά στο σύστημα. Το σύστημα αναπτύχθηκε με τη χρήση του εργαλείου Joget Workflow. Παράλληλα με την ανάπτυξη του συστήματος δημιουργήθηκε υλικό μελέτης και αξιολόγησης για το μάθημα της Γλώσσας της Γ' τάξης του Δημοτικού. Για την εκάστοτε ομάδα έχουν δημιουργηθεί οι κατάλληλες ασκήσεις, με την κατάλληλη δομή και περιεχόμενο.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστήel
dc.subjectInternet in educationel
dc.subjectEducational technologyel
dc.subjectComputer-assisted instructionel
dc.subjectDistance learning -- Computer-assisted instructionel
dc.subjectInstructional systems -- Designel
dc.titleΑνάπτυξη διαδικασιοστρεφούς συστήματος ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call371.33 ΜΠΙel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»