Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΒωβός, Νικόλαος
dc.date.accessioned2015-05-04T10:02:33Z
dc.date.available2015-05-04T10:02:33Z
dc.date.issued2014-10-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6446
dc.description.abstractΔημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste extremiteiten - Balans. Η πλατφόρμα θα βοηθεί τον παίχτη να εκτελέσει ασκήσεις μέσα από ένα ευχάριστο και διασκεδαστικό παιχνίδι. Οι ασκήσεις που θα εκτελεί θα τον βοηθούν να αποκαταστήσει κάθε φορά ένα κινητικό πρόβλημα, ενώ στο τέλος της άσκησης θα υπάρχουν κάποια αποτελέσματα με τα βήματα που εκτελέστηκαν σωστά, για να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να παρακολουθεί την πρόοδό του μέσα από το παιχνίδι. Η πλατφόρμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε παίχτη. Το παιχνίδι έχει τρία διαφορετικά επίπεδα εύκολο(easy), μεσαίο(medium), δύσκολο(difficult) και προσαρμοσμένο(customize) με δικαιώματα δημιουργίας και επεξεργασίας παρόντων παιχνιδιών. Κάθε επίπεδο δυσκολίας έχει διαφορετικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά που είναι προσαρμοσμένα στην εμπειρία που έχει αποκτήσει ο παίχτης μέσα από το παιχνίδι, ενώ μέσα από το επίπεδο customize μπορεί να παραμετροποιήσει το παιχνίδι και να προσθέσει τα δικά του χαρακτηριστικά. Περισσότερα για τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του παιχνιδιού αναφέρουμε παρακάτω στα κεφάλαια 5 και 6.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιχνίδιαel
dc.subjectComputer games -- Programmingel
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.subjectThree-dimensional imagingel
dc.titleΠλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)el
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6446
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call006.693 ΒΩΒel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»