Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΤζιώλη, Αθανασία Α.
dc.date.accessioned2014-05-29T11:12:45Z
dc.date.available2014-05-29T11:12:45Z
dc.date.issued2014-05-29T11:12:45Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5840
dc.description.abstractΠαρά το γεγονός ότι το Διαδίκτυο συνθέτει ένα χώρο που προσφέρει ικανοποίηση στους μαθητές, ωστόσο οι πιθανοί κίνδυνοι που ενέχει για την ιδιωτική ζωή και την προσωπική τους ασφάλεια είναι πάρα πολλοί. Γι’ αυτό το λόγο οι μαθητές χρειάζεται να ενημερωθούν σχετικά με τους κινδύνους που ελλοχεύουν πριν την απόκτηση πρόσβασης στο Διαδίκτυο. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο αρχικά την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για την ασφάλεια στο διαδίκτυο με τη συνδρομή πολυμεσικού υποστηρικτικού υλικού η οποία διευκολύνεται μέσα από μια ιστοσελίδα, το όνομα της οποίας είναι BEsafe, όπου παρουσιάζονται ιδέες για δραστηριότητες τόσο σε εκπαιδευτικούς όσο και σε γονείς ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν και να οχυρωθούν απέναντι στους κινδύνους που ενέχει το διαδίκτυο. Επίσης, η εν λόγω ιστοσελίδα περιέχει συνοδευτικό υλικό μιας άλλης δικτυακής τοποθεσίας, δηλαδή της www. safesocialmedia. org. Αρχικά, αναλύεται ο τρόπος και τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του συγκεκριμένου ιστοτόπου, του BEsafe. Συγκεκριμένα, ο ιστότοπος αυτός περιέχει υλικό που απευθύνεται σε τρεις κατηγορίες χρηστών, δηλαδή στα παιδιά, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, από όπου η κάθε μια κατηγορία μπορεί να λάβει τις απαραίτητες γνώσεις σχετικά με το θέμα της «Ασφαλής χρήσης του Διαδικτύου». Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε ως ερευνητικό εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο κλίμακας Likert το οποίο απαντήθηκε από μια ομάδα εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να συγκεντρωθούν τα κατάλληλα αποτελέσματα για τη βελτίωση των δυο ιστοτόπων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν κατόπιν της ανάλυσης του ερωτηματολογίου, προκύπτει το συμπέρασμα πως οι δύο αυτοί ιστότοποι καλύπτουν επαρκώς τις ανάγκες των εκπαιδευτικών σχετικά με την ενημέρωσή εκείνων αλλά και των παιδιών και των γονέων για το συγκεκριμένο ζήτημα. Τέλος, η έρευνα αυτή παρέχει προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Συγκεκριμένα, προτείνεται η επίσκεψη σε σχολεία όπου και θα παρουσιαστούν οι ιστότοποι αρχικά στους εκπαιδευτικούς και εν συνεχεία στους γονείς και στα παιδιά, έτσι ώστε να λάβουν ανατροφοδότηση για τυχόν βελτίωση των ιστοτόπων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑσφάλεια ηλεκτρονικών υπολογιστών
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) -- Μέτρα ασφαλείας
dc.titleΠολυμεσικό υλικό για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5840
dc.identifier.call005.8 ΤΖΙ
dc.description.abstractENNotwithstanding the fact that the Internet is broadly acknowledged as a fascinating place for young students to wander around and indulge in, it concomitantly poses great risks to their privacy and personal security. Based on this perspective, students need to be soundly informed about the dangers involved before accessing it. The present research work is principally aimed at informing educators about internet safety through multimedia-enhanced, supportive material, facilitated by a website, titled ‘BEsafe’. In this website, ideas for innovative activities, targeted at both educators and parents so as to help young students comprehend and fortify themselves against the potential dangers posed by the Internet, are extensively offered. Supportive material for another website, titled ‘Safe Social Media’ (www.safesocialmedia.org), is also encompassed in ‘BEsafe’. Initially, the architecture and the resources employed to create the ‘BEsafe’ website are thoroughly presented. The proposed website includes material intended for use by three types of users, namely children, teachers and parents, who can profit immensely from enriching their knowledge regarding the issue of ‘Safe Internet use’. A typical Likert-scale questionnaire has served as the research tool within the context of this thesis, in order to gather data central to improving the aforementioned sites. According to the results obtained through the analysis of the questionnaire, answered by teachers, it could be stated that these two sites satisfy teachers’, students’ and parents’ needs in terms of the Internet safety issue sufficiently. Finally, suggestions for further research are discussed within this thesis. In more specific terms, a visit to a school, where the abovementioned websites will be presented to teachers, parents and children, is proposed to enable the provision of constructive feedback that can tremendously assist their being improved.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»