Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2014-05-02T11:20:35Z
dc.date.available2014-05-02T11:20:35Z
dc.date.issued2014-05-02T11:20:35Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5779
dc.description.abstractΤο ελαιόλαδο, από τον πολύτιμο και ευλογημένο καρπό της ελιάς, εδώ και αιώνες αποτελεί βασική και αναντικατάστατη τροφή για το λαό. Παράλληλα, φορτωμένο με θρύλους και παραδόσεις, στάθηκε δίπλα στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων, συμμετέχοντας ως σύμβολο σοφίας και αφθονίας σε πολλές κοινωνικές και λατρευτικές εκδηλώσεις τους. Σήμερα, οι Έλληνες είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές ελαιολάδου από κάθε άλλο λαό, καθώς το ελαιόλαδο αποτελεί ένα από τα βασικότερα παραδοσιακά αγροτικά προϊόντα, αλλά και ένα από τα βασικά προϊόντα διατροφής. Τα τελευταία χρόνια η προβολή της ωφελιμότητας του ελαιολάδου για την ανθρώπινη υγεία, αλλά και παράλληλα η αύξηση της ζήτησης για φυσικά και υγιεινά προϊόντα, είχε ως άμεση συνέπεια την αύξηση των ποσοστών κατανάλωσης ελαιολάδου από χώρες οι όποιες δεν ήταν μέσα στην παραδοσιακές καταναλώτριες χώρες. Η παρούσα διπλωματική χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται η παρουσίαση της κατάστασης στη διεθνή αγορά ελαιολάδου και επιχειρείται να γίνει αποτύπωση της κατάστασης που επικρατεί σε όρους παραγωγής, κατανάλωσης και διεθνούς εμπορίου τόσο σε διεθνές επίπεδο, αλλά και πιο ειδικά μέσα στα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απώτερος στόχος είναι η απεικόνιση της γενικότερης εικόνας στον διεθνή χώρο, αλλά και του ρόλου που διαδραματίζει η Ελλάδα μέσα σε αυτόν. Στην συνέχεια γίνεται η παρουσίαση των χαρακτηριστικών μεγεθών του εγχωρίου κλάδου και παράλληλα γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των στοιχείων εκείνων που έχουν οδηγήσει στην πτωτική του πορεία. Έτσι καταφέρνετε να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την παρούσα κατάσταση τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Στο δεύτερο μέρος, αρχικά παραθέτονται θεωρείται σκόπιμο για την αποτελεσματικότερη δόμηση της εργασίας, να παρατεθούν τα βασικά εργαλεία του στρατηγικού μάνατζμεντ, ώστε να μπορέσει να γίνει κατανοητή η χρησιμοποίηση τους στην λύση της μελέτης περίπτωση της ΕΛΑΪΣ. Ειδικότερα παρουσιάζεται η περίπτωση της ΕΛΑΪΣ (case study) με στοιχεία τόσο της εταιρείας αλλά και της κατάστασης μέσα στην οποία δραστηριοποιόταν και έπειτα επιχειρείται η λύση του case study με την χρησιμοποίηση των εργαλείων του στρατηγικού μάνατζμεντ με στόχο την επιλογή της πιο κατάλληλης και βιώσιμης στρατηγικής.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμός
dc.subjectOlive industry and trade
dc.subjectΈλαια -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου τυποποιημένου ελαιολάδου στην Ελλάδα μελέτη περίπτωσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5779
dc.identifier.call338.174 63 ΚΩΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»