Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΚαρακασνάκη, Μαρία Χ.
dc.date.accessioned2013-04-04T06:13:34Z
dc.date.available2013-04-04T06:13:34Z
dc.date.issued2013-04-04T06:13:34Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5304
dc.description.abstractΣτο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα πορεία τους αλλά και την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η σωστή στρατηγική απασχόλησης του στόλου τους, η καθιέρωση στενών και μακροχρόνιων σχέσεων με σταθερούς και αξιόπιστους πελάτες, η επιδίωξη για παροχή περισσότερων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς αυτούς, η αναγνώριση και ικανοποίηση των ολοένα και αυξανόμενων επιθυμιών των ναυλωτών για γρήγορη και ασφαλή μεταφορά των φορτίων τους και η επικράτηση έναντι του ανταγωνισμού αποτελούν ζητήματα που πρέπει να απασχολούν τις διοικήσεις όλων των ναυτιλιακών εταιριών. Η χρήση τεχνικών marketing μέσα στις ναυτιλιακές εταιρίες μπορεί να οδηγήσει προς αυτή την κατεύθυνση, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από τη μελέτη των εξεταζόμενων ναυτιλιακών εταιριών. Οι εταιρίες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από λίγους πελάτες για τη δημιουργία μεγάλου μέρους των εσόδων τους, ενώ η στρατηγική απασχόλησης των πλοίων τους επηρεάζει τα οικονομικά αποτελέσματά τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ
dc.subjectΝαυτιλία -- Οικονομία
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.titleΣύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5304
dc.identifier.call387.5'068 ΚΑΡ
dc.description.abstractENIn the current and demanding business environment, the management teams of the shipping companies must integrate marketing methods in their daily operations to ensure long-term and profitable growth and to achieve competitive advantage. The fleet employment strategy, the establishment of close and long-term relationships with reliable clients, the provision of diverse quality services to them, the recognition and satisfaction of the desires of charterers to transport their cargo quickly and safely and the prevalence over the competition are issues that should concern the management teams of all companies. The use of marketing techniques by the shipping companies can contribute towards the achievement of the above goals, which is proven by the study of the shipping companies examined in this thesis. Shipping companies rely heavily on a few significant customers for a large part of their revenues, while their fleet employment strategy affects their financial results.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»