Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚόχιλας, Νικόλαος Λ.
dc.date.accessioned2012-11-30T08:58:04Z
dc.date.available2012-11-30T08:58:04Z
dc.date.issued2012-11-30T08:58:04Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5130
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στους σκοπούς και στους στόχους της κάθε θεωρίας, στους κυριότερους εκπροσώπους τους και στις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδειχθεί η σημασία της διδασκαλίας της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης συνοδευόμενη επικουρικά από το κατάλληλο λογισμικό, επίσης, να αναδειχθεί η σημασία του λογισμικού ως βοηθητικό εργαλείο στη διδασκαλία μαθημάτων άλλων αντικειμένων. Ακόμη, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του γεγονότος αν οι ΤΠΕ (τεχνολογίες επικοινωνιών πληροφορικής) στην εκπαιδευτική πράξη μπορέσουν να προσφέρουν περισσότερα από ότι τα οπτικοακουστικά μέσα και την εκπαιδευτική τηλεόραση, αν η χρήση των ΤΠΕ δημιουργήσει νέες εκπαιδευτικές καταστάσεις και βοηθήσουν να επιτυγχάνονται οι μαθησιακοί στόχοι, και αν υπάρξει αύξηση της αποδοτικότητας στα εκπαιδευτικά δρώμενα επιφέροντας νέες γνώσεις και συνδέοντας τη διδασκαλία με τη βιωματική μάθηση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΜάθηση
dc.subjectΤεχνολογία λογισμικού
dc.titleΘεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5130
dc.identifier.call371.397 ΚΟΧ
dc.description.abstractENIn this paper refer to a combination of learning theories of computerization at all levels of education, a reference to the purposes and objectives of each theory, the highlight of representatives and the methods they use. This paper will highlight the importance of teaching information technology in education at all levels accompanied by the appropriate ancillary software, also emphasizing the importance of software as a helpful tool to teach other objects. Moreover, attempts analysis of the event if the ICT (information communication technologies) in educational practice can offer more than the multimedia and educational television, although the use of ICTs create new educational situations and help achieve the learning objectives, and if there is increased efficiency in educational activities leading to new knowledge and linking teaching with experiential learning.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»