dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Κόχιλας, Νικόλαος Λ. | |
dc.date.accessioned | 2012-11-30T08:58:04Z | |
dc.date.available | 2012-11-30T08:58:04Z | |
dc.date.issued | 2012-11-30T08:58:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5130 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις θεωρίες μάθησης σε συνδυασμό της εισαγωγής της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γίνεται αναφορά στους σκοπούς και στους στόχους της κάθε θεωρίας, στους κυριότερους εκπροσώπους τους και στις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδειχθεί η σημασία της διδασκαλίας της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης συνοδευόμενη επικουρικά από το κατάλληλο λογισμικό, επίσης, να αναδειχθεί η σημασία του λογισμικού ως βοηθητικό εργαλείο στη διδασκαλία μαθημάτων άλλων αντικειμένων. Ακόμη, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του γεγονότος αν οι ΤΠΕ (τεχνολογίες επικοινωνιών πληροφορικής) στην εκπαιδευτική πράξη μπορέσουν να προσφέρουν περισσότερα από ότι τα οπτικοακουστικά μέσα και την εκπαιδευτική τηλεόραση, αν η χρήση των ΤΠΕ δημιουργήσει νέες εκπαιδευτικές καταστάσεις και βοηθήσουν να επιτυγχάνονται οι μαθησιακοί στόχοι, και αν υπάρξει αύξηση της αποδοτικότητας στα εκπαιδευτικά δρώμενα επιφέροντας νέες γνώσεις και συνδέοντας τη διδασκαλία με τη βιωματική μάθηση. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Μάθηση | |
dc.subject | Τεχνολογία λογισμικού | |
dc.title | Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτικό λογισμικό | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5130 | |
dc.identifier.call | 371.397 ΚΟΧ | |
dc.description.abstractEN | In this paper refer to a combination of learning theories of computerization at all levels of education, a reference to the purposes and objectives of each theory, the highlight of representatives and the methods they use. This paper will highlight the importance of teaching information technology in education at all levels accompanied by the appropriate ancillary software, also emphasizing the importance of software as a helpful tool to teach other objects. Moreover, attempts analysis of the event if the ICT (information communication technologies) in educational practice can offer more than the multimedia and educational television, although the use of ICTs create new educational situations and help achieve the learning objectives, and if there is increased efficiency in educational activities leading to new knowledge and linking teaching with experiential learning. | |