Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΜαρκάκης, Νικόλαος Γ.
dc.date.accessioned2012-09-25T10:02:52Z
dc.date.available2012-09-25T10:02:52Z
dc.date.issued2012-09-25T10:02:52Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4971
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αφορά την κατασκευή οδηγού βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στον εικονικό ψηφιακό κόσμο του Second Life. Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί προσανατολίζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαιδευτική αξιοποίηση τρισδιάστατων εικονικών περιβαλλόντων μάθησης. Το Second Life λόγω της μεγάλης εμπορικής επιτυχίας που γνώρισε αποτέλεσε πόλο έλξης για πλήθος εκπαιδευτικών που εμπλέκονται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αναμενόμενο ήταν πως αργά η γρήγορα και στην Ελλάδα εκπαιδευτικοί να προσπαθήσουν να διερευνήσουν τις δυνατότητες του νέου αυτού μέσου. Όπως συμβαίνει με πολλούς νεωτερισμούς στο χώρο εκπαίδευσης αρχικά γίνονται δεκτοί με μεγάλο ενθουσιασμό και όταν αυτός περάσει εγκαταλείπονται. Στο Second Life το πρόβλημα αυτό είναι εντονότερο και μπορεί να συνοψιστεί στην εξής πρόταση: «Κατέβασα το πρόγραμμα, έκανα εγγραφή, περιπλανήθηκα στον χώρο αλλά τώρα τι;». Ακόμα και αν ο εκπαιδευτικός κατακτήσει βασικές δεξιότητες του προγράμματος τα επόμενα προβλήματα που εύλογα θα αντιμετωπίσει είναι: που θα βρει και πώς θα χρησιμοποιήσει εκπαιδευτικούς πόρους που έχουν ήδη δημιουργηθεί από άλλους; Μεγάλα προβλήματα θα αντιμετωπίζουν στο Second Life και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί που θέλουν να κατασκευάσουν εκπαιδευτικούς πόρους και δραστηριότητες. Δεν υπάρχει ένα σημείο αναφοράς στο οποίο να βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα στοιχεία εκείνα που μπορούν να τους βοηθήσουν και ακόμα περισσότερο δεν υπάρχει ένας αναλυτικός οδηγός κατασκευής αντικειμένων (π.χ. Building, Scripting) ο οποίος θα κάνει πράξη ένα από τα βασικά επιχειρήματα αυτών που υποστηρίζουν ένθερμα τον εικονικό αυτό κόσμο. Για να επιλυθούν τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω απαιτείται η κατασκευή οδηγών που θα απευθύνονται στον εκπαιδευτικό. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα επομένως στο οποίο θα απαντήσει αυτή η μελέτη είναι πώς θα υλοποιηθεί ένας οδηγός με τις Βέλτιστες Πρακτικές Ανάπτυξης και Χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στο Second Life;
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.titleΒέλτιστες πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικών πόρων σε εικονικό ψηφιακό κόσμο μάθησης
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΜΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»