Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜπαλφούσια, Νίκη Θ.
dc.date.accessioned2012-04-04T09:59:48Z
dc.date.available2012-04-04T09:59:48Z
dc.date.issued2012-04-04T09:59:48Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4671
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο ο κλάδος της καπνοβιομηχανίας καθώς επίσης και η στρατηγική και το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco Hellas, μίας από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου, μέσα στα πλαίσια της «νέας εποχής» με την απαγόρευση της προώθησης και διαφήμισης των τσιγάρων και την αύξηση της φορολογίας. Ο κλάδος των καπνικών είναι ένας κλάδος ιδιαίτερα ανταγωνιστικός που απαρτίζεται από αρκετές επιχειρήσεις. Λόγοι που οδήγησαν την υποφαινόμενη στην επιλογή του συγκεκριμένου κλάδου είναι καταρχάς η ενασχόλησή της σε οργανωτική θέση στην εταιρεία Imperial Tobacco και αφετέρου το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει o κλάδος με την νέα πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει. Η εργασία ξεκινάει με μια σύντομη αναφορά στον κλάδο του τσιγάρου, τα διαφορετικά είδη τσιγάρου, την ανάλυση και κατηγοριοποίηση της αγοράς και τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου. Στη συνέχεια αναλύεται διεξοδικά η εξεταζόμενη επιχείρηση. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση, τόσο σε βιβλιογραφικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο, του εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία (γενικευμένο και άμεσο εξωτερικό περιβάλλον). Εδώ γίνεται εκτενής αναφορά στο νέο νομοθετικό και φορολογικό πλαίσιο που ισχύει εφόσον είναι άμεσα συνυφασμένο με την στρατηγική και τη δραστηριοποίηση της επιχείρησης αλλά και του κλάδου γενικότερα. Στη συνέχεια αναλύεται το εσωτερικό περιβάλλον μέσω ης θεωρίας πόρων και ικανοτήτων και την Αλυσίδα Αξίας. Ακολουθεί η ανάλυση της στρατηγικής η οποία πραγματοποιείται σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό επίπεδο και λειτουργικό επίπεδο. Η λειτουργική στρατηγική εστιάζει στην στρατηγική Marketing και πιο συγκεκριμένα στο πως διαμορφώθηκε το μίγμα προβολής της Imperial Tobacco προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα της εποχής. Τέλος πρόταση της παρούσας εργασίας είναι να συνεχίσει η εταιρεία την υλοποίηση της στρατηγικής που έχει χαράξει έχοντας πάντα την ευελιξία και την δημιουργικότητα να προσαρμόζεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον και να εφευρίσκει εναλλακτικούς και καινοτόμους τρόπους προώθησης των προϊόντων της.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΚαπνός (Φυτό) -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΗ στρατηγική της Imperial Tobacco Hellas και η διαμόρφωση του μίγματος προβολής της με τα νέα δεδομένα απαγόρευσης της προώθησης και διαφήμισης των καπνικών προϊόντων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4671
dc.identifier.call338.173 71 ΜΠΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»