Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπάζογλου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2011-09-28T12:49:09Z
dc.date.available2011-09-28T12:49:09Z
dc.date.issued2011-09-28T12:49:09Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4223
dc.description.abstractΒασικός σκοπός των επιχειρήσεων ,όπως είναι ευρέως γνωστό, είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους τους. Βασική όμως προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η αποφυγή απώλειας των εσόδων, γεγονός το οποίο αρκετές φορές συμβαίνει όταν οι πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης αρνούνται ή καθυστερούν να πληρώσουν για τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που έχουν αγοράσει από τις επιχειρήσεις. Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις έχουν ορίσει διαδικασίες διαχείρισης των πελατών τους , προκειμένου να μετατρέψουν τους χρεώστες σε γρήγορους πληρωτές. Για τη διευκόλυνση των εταιρειών έχουν δημιουργηθεί πληροφοριακά συστήματα γι αυτό το σκοπό και ονομάζονται Collection Συστήματα. Σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή, θα μελετήσουμε το Collection σύστημα μιας εταιρείας Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, τη μετάβαση από παλαιό σε νέο σύστημα Collection, τις αρχιτεκτονικές και των δύο συστημάτων , τις εμπορικές απαιτήσεις που οδήγησαν στην ανάγκη αντικατάστασης ,καθώς και τα θετικά αποτελέσματα από τη μέχρι στιγμής εφαρμογή του.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πληροφορική
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμός -- Πληροφοριακά συστήματα
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΤηλεπικοινωνίες -- Εξυπηρέτηση πελατών
dc.titleCase study : μετάβαση από παλαιό σε νέο Collection Σύστημα σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και τα οφέλη από την εφαρμογή του
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4223
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4012 ΠΑΠ
dc.description.abstractENAs it is widely known, the main objective of companies is their revenue augmentation. For this objective to be met, however, it is imperative that no revenue is lost, something that often happens when the company customers delay or refuse to pay for the goods or services provided to them by the company. In order to prevent such situations from happening, companies have lately introduced certain clientele policies in order to change their debtors into fast payers. Certain computing systems called "Collection Systems" have been introduced in order to assist companies achieve this. In this thesis we will study the Collection System of one of the telecommunication companies in Greece. In particular, the transition from the old to the new system, the structures of both systems, the commercial demands that led to the need of its replacement.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»