Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαχιουτέας, Λούις Σ.
dc.date.accessioned2011-09-26T13:19:29Z
dc.date.available2011-09-26T13:19:29Z
dc.date.issued2011-09-26T13:19:29Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4203
dc.description.abstractΤο θέμα με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, είναι η υλοποίηση πολυ-πρακτορικού συστήματος σε τρισδιάστατο περιβάλλον κάνοντας χρήση της γλώσσας C++ σε περιβάλλον Visual C++ καθώς και του Matlab, για το κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης, που αφορά τη λογική των πρακτόρων. Στο σχεδιαστικό κομμάτι έχει γίνει με την χρήση της OPENGL και του σχεδιαστικού προγράμματος Blender. Για την καλύτερη κατανόηση της υλοποίησης, η μεταπτυχιακή διατριβή έχει χωριστεί σε 5 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή ιστορική αναφορά για τα γραφικά των υπολογιστών και την χρήση τους σε διάφορες εφαρμογές. Ακόμα υπάρχει αναφορά σε τεχνικές που εξετάστηκαν αλλά και στους λόγους που δεν χρησιμοποιήθηκαν στην μεταπτυχιακή διατριβή. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρετε στα βασικά στοιχεία της OPENGL καθώς και το πως θα δομείται ένα πρόγραμμα OPENGL. Τέλος γίνεται μια αναφορά στα fractals καθώς και μερικούς βασικούς αλγορίθμους για fractal landscape (τοπίου). Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια περιγραφή στο περιβάλλον του Blender και αναλύουμε την δημιουργία ενός τοπίου, την δημιουργία ενός χάρτη υψών (height map) και μια μικρή αναφορά στην δημιουργία των μοντέλων που θα χρησιμοποιήσουμε στην μεταπτυχιακή διατριβή. Στο τέταρτο κάνουμε μια αναφορά για το Matlab, για την δημιουργία νευρωνικών δικτύων και M-File αρχείων και κλείνουμε με τον τρόπο σύνδεσης τους με την Visual C++. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια σύνδεση των προηγούμενων κεφαλαίων όπου φαίνεται η τελική μορφή της διατριβής και κλείνουμε με μια αναφορά σε ανοιχτά θέματα και πιθανές βελτιώσεις της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.subjectΕυφυείς πράκτορες (Λογισμικό υπολογιστών)
dc.subjectHuman-computer interaction
dc.titleΔημιουργία τεχνητής ζωής (Artificial Life) σε ευφυή εικονικά περιβάλλοντα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4203
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call006 ΚΑΧ
dc.description.abstractENThe subject that will be presented in the thesis is about to create an Artificial Life project. More specifically we create a multi agent 3D program which we develop using Visual C++ and Matlab. Matlab has been used for the part of Artificial Life which includes the agents’ logic. For the 3D design part we use OpenGL and Blender. For the better understanding of this thesis we have separated the work into 5 different chapters. In each chapter we describe a new stage of the development in the thesis. The first chapter presents a small historical reference about computer graphics and how they been used in different areas. We also discuss the different approaches that we try and why we don’t use them at the end. In the second chapter we discuss about OpenGL and how we can use it to fix a 3D program. We also talk about fractals and we describe the main algorithms which have been used in order to creating a 3D landscape. In the third chapter we take a closer look at Blender and we describe how someone can make a 3D landscape and a height map for the specific landscape. We also we give some tips about how someone can create a 3D object with Blender. In the fourth chapter we talk about Matlab and more specifically about neutral networks and how these can be created. We also describe how we can enable Visual C++ to communicate with Matlab and how we can use M-Files. Finally in the fifth chapter we connect all the chapters and we see the final view of the project and give some details about the way we used all the above. We finish the chapter with a discussion of some of the future work that can be undertaken in order to improve the current thesis.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»