Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπαλέξης, Στέφανος
dc.date.accessioned2009-12-21T07:26:54Z
dc.date.available2009-12-21T07:26:54Z
dc.date.issued2009-12-21T07:26:54Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3344
dc.description.abstractΟι σύγχρονες ψυχοπαιδαγωγικές θεωρίες υποστηρίζουν ότι η μάθηση δεν είναι απλά μια αθροιστική διαδικασία ένταξης νέων πληροφοριών στον εγκέφαλο των μαθητών. Αντίθετα, πρόκειται για μια διαδικασία σταδιακής οικοδόμησης της γνώσης με βάση την προηγούμενη εμπειρία τους και μέσω της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στο κοινωνικό περιβάλλον τους. Ο μαθητής αναμένει καθοδήγηση από τον εκπαιδευτικό που αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της διαδικασίας παροχής πληροφοριών, μαθησιακού υλικού και κινήτρων. Η νέα προσέγγιση έχει γίνει παγκοσμίως αποδεκτή και θέτει νέα κριτήρια στην εκπαίδευση. Ο μαθητής ρυθμίζει τώρα τη μάθησή του και τις μαθησιακές δραστηριότητες ώστε να αποκτά νέες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, ούτως ώστε να μπορεί να επιλύει προβλήματα και να λαμβάνει αποφάσεις. Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή ενός σεναρίου αυτορρυθμιζόμενης μάθησης με στόχο την ανάπτυξη νοητικών δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων μέσω συνεργατικών δραστηριοτήτων για μαθητές των ΕΠΑ.Λ., αξιοποιώντας την πλατφόρμα του moodle. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να συμβάλουν στο μετασχηματισμό του σχολείου σε μια ενεργή κοινότητα μάθησης, με την προϋπόθεση ότι γίνεται χρήση της, για να υποστηρίξει σύγχρονα μοντέλα μάθησης και διδασκαλίας. Η έρευνα λοιπόν προσπαθεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διερεύνηση της επικοινωνίας και των πρωτοβουλιών που αναπτύσσονται, μεταξύ των μαθητών, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν ένα βαθμό αυτονομίας στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectTeam learning approach in education
dc.subjectGroup work in education
dc.subjectEducational technology
dc.titleΣτρατηγικές αυτορρυθμιζόμενης μάθησης σε συνεργατικά περιβάλλοντα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3344
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.39'5 ΠΑΠ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»