Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΙωακειμίδη, Μαρία Ν.
dc.date.accessioned2009-04-08T06:28:02Z
dc.date.available2009-04-08T06:28:02Z
dc.date.issued2009-04-08T06:28:02Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3036
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή εξετάζει την επίδραση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην οικονομία ενός κράτους και μελετά διεξοδικά τους παραδοσιακούς εκπαιδευτικούς φορείς στον πανεπιστημιακό χώρο, καθώς και τους φορείς παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που χρησιμοποιούν νέες σύγχρονες τεχνολογίες, προσδιορίζοντας παράλληλα τις διαφορετικές εισροές και εκροές των δύο συστημάτων δημιουργίας ανθρωπίνου κεφαλαίου υπό τη μορφή αποφοίτων πανεπιστημίου. Στόχος της είναι να διερευνήσει ποιο σύστημα παρέχει τη μέγιστη απόδοση της επένδυσης στην εκπαίδευση και ποια προσέγγιση θα πρέπει να θεωρείται από τους εκπαιδευτικούς φορείς, τους πολιτικούς και τους οικονομολόγους, η πλέον βιώσιμη μελλοντικά. Μέχρι σήμερα, πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με τις δυνατότητες αλλά και τις αδυναμίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που παρέχεται μέσω των νέων σύγχρονων τεχνολογιών. Εντούτοις, είναι σαφές ότι τόσο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όσο και οι φοιτητές δεν γνωρίζουν επαρκώς τον τρόπο αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που προσφέρουν οι τεχνολογίες αυτές, γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη πληροφοριών ή ακόμη, μερικές φορές, και σε προκατάληψη. Τούτο έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τομέα του σχεδιασμού, του προϋπολογισμού και του συντονισμού των προγραμμάτων της εκπαίδευσης, σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Επομένως, η εξέταση του ζητήματος αυτού αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής είναι αφενός να εξετάσει, από την πλευρά των φοιτητών–σπουδαστών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποτελεσματικότητα της επένδυσης (ή κόστος ωφελείας) στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη και τις διάφορες τεχνολογίες που την καθιστούν δυνατή, και αφετέρου να τη συγκρίνει με την αποδοτικότητα της επένδυσης στις παραδοσιακές μεθόδους μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πανεπιστήμιο ή κολέγιο).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση Ανώτατη -- Οικονομικές απόψεις
dc.subjectΕκπαίδευση -- Τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση
dc.titleΑνάλυση προσφοράς και ζήτησης εκπαιδευτικών υπηρεσιών : ο ρόλος της τεχνολογίας και νέες μορφές εκπαίδευσης
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3036
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call379.1΄18 ΙΩΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»