Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 25
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και προκλήσεις για ανταγωνιστικότητα και οικονομική ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην ανταγωνιστικότητα των Μικρομεσαίων
Επιχειρήσεων(ΜμΕ), και συγκεκριμένα α) στις σημαντικότερες απειλές και προκλήσεις που
έχουν να αντιμετωπίσουν στο εξωτερικό τους περιβάλλον, β) ...
Η εφαρμογή του Lean Six Sigma για τη βελτίωση της ποιότητας της Ανώτατης Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση καθώς και την εφαρμογή της μεθοδολογίας Lean Six Sigma στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς της τριτοβάθμιας ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση παραγωγής φυσικών καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη πιθανής επενδυτικής ευκαιρίας για την παραγωγή του προϊόντος bio eco lip care στην εταιρεία APIVITA.
Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία γενικά για τον κλάδο των ...
Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης ως εργαλείο για τη βελτίωση ποιότητας στον δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-17)
Οι σύγχρονες ανάγκες για έναν δημόσιο τομέα που θα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες απαιτήσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι αλλά και της αλματώδους ανάπτυξης των επιστημών και της τεχνολογίας επέβαλαν την υιοθέτηση ...
Οι απαιτήσεις HACCP για ευρέως διακινούμενα τρόφιμα - ποτά σε περίπτερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων με ειδίκευση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας με διεθνή προσανατολισμό (MBA-TQM). ...
Κοστολόγηση παραγωγικών μονάδων δημοσίου τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-03-15)
Η παρούσα διατριβή μελετά το υφιστάμενο σύστημα κοστολόγησης ενός στρατιωτικού εργοστασίου και εξετάζει την υιοθέτηση της Κοστολόγησης κατά Δραστηριότητα (Activity Based Costing).
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ...
Επιχειρηματική αριστεία : ο τρόπος της λιτής παραγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Επιχειρηματική Αριστεία συνδέεται με την ανάπτυξη και την ενίσχυση των
συστημάτων διαχείρισης και των διαδικασιών ενός οργανισμού για τη βελτίωση της
απόδοσης και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους.
Από την άλλη ...
Επιχειρηματικό σχέδιο - Εταιρία παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών (Κρυπτονομίσματα)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Παρά το γεγονός ότι το Bitcoin εισήχθη στην αγορά το 2009, παραμένει ακόμα ευρέως αμφισβητούμενο. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι τα κρυπτονομίσματα υπόκεινται σε πολύ μεγάλη μεταβλητότητα και απαιτούν τεχνικές γνώσεις που ...
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ...