Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 65
Αξονες ανάπτυξης εναλλακτικού τουρισμού άθλησης στην Ελλάδα
(2005-01-01)
Σκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή, ανάλυση και παρουσίαση όλων των απαιτούμενων στοιχείων για το σχεδιασμό προβολής του εναλλακτικού τουρισμού άθλησης στην Ελλάδα. Παράλληλα, παρουσιάζει τα εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα ...
Πληροφοριακά συστήματα για τη διοίκηση επιχειρήσεων : η περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης
(2005-01-01)
Η εργασία στο πρώτο μέρος αναλύει τα Πληροφοριακά Συστήματα για τη διοίκηση επιχειρήσεων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η ξενοδοχειακή επιχείρηση Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης και το Πληροφορικό της Σύστημα. Τέλος, αξιολογείται ...
Ποσοτική αποτίμηση μεγεθών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας
(2005-12-01)
Στη παρούσα εργασία θα επικεντρωθούμε στη δραστηριότητα των τριών μεγαλύτερων εταιρειών παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική Επικράτεια πραγματοποιώντας όχι την κλασσική χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών ...
Διασφάλιση ποιότητας κατά ISO 9000: χαρακτηριστικά των ελληνικών πιστοποιημένων επιχειρήσεων και των φορέων πιστοποίησης
(2005-12-01)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να διερευνήσει την ελληνική αγορά πιστοποίησης συστημάτων διασφάλισης ποιότητας κατά το πρότυπο ISO της σειράς 9000. Αντικείμενό της αποτελεί ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών ...
Ο τομέας της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στατιστική ανάλυση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα
(2005-01-01)
Αντικει΅ενικό στόχο της παρούσας διπλω΅ατικής αποτελεί η καταγραφή και η ανάλυση των τροχαίων ατυχη΅άτων στην Ελλάδα και γενικότερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς, είναι το βασικό ΅έσο για τον εντοπισ΅ό των αιτιών και τη λήψη ...
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες
(2005-01-01)
Ο κλάδος της παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν στον χώρο ήταν αρχικά δύο εταιρείες και μετά την πρώτη πενταετία ...
Ποιότητα υπηρεσιών υγείαs
(2005-12-01)
Η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών, όσο και από την ...
Συναισθηματική νοημοσύνη στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
(2005-12-01)
Στην παρούσα έρευνα, παρουσιάζεται η θεωρία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και τα επίπεδά της τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα. Έχει εκτιμηθεί πως η Συναισθηματική Νοημοσύνη προσδιορίζει τους παράγοντες που ...
Διαγνωστικές τεχνικές μέτρησης επίδοσης επιχειρηματικών οικονομικών μονάδων
(2005-01-01)
Σκοπός της παρούσας διατριβής αποτελεί η ενδελεχής μελέτη των διαφόρων τεχνικών μέτρησης του πρώτιστου στόχου των εταιρειών, δηλαδή αυτόν της μεγιστοποίησης του πλούτου των μετοχών. Το ενδιαφέρον στην παρούσα εργασία ...
Ανάπτυξη τουριστικών πόρων νομού Κορινθίας
(2005-01-01)
Με την παρούσα εργασία επιχειρείται μια ενδελεχής και ουσιαστική ανάλυση
των αναπτυξιακών προοπτικών του τουρισμού στο νομό Κορινθίας, στο πλαίσιο
του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντός του και των σύγχρονων
διαρθρωτικών ...