Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 300
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μετατροπής επιχείρησης ενοικιαζομένων δωματίων σε ξενοδοχείο τριών αστέρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Το παρόν επενδυτικό σχέδιο μελετά την αναβάθμιση μιας επιχείρησης ενοικιαζομένων δωματίων σε ξενοδοχείο κατηγορίας τριών αστέρων στο νομό Κυκλάδων, στο νησί της Νάξου. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι ο Δ.Σ. ο οποίος ...
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ...
Ολυμπιακή αεροπορία: οι πολιτικές εξυγίανσης της εταιρείας, ο κρατικός παρεμβατισμός και η μετάβαση στην εποχή των Oλυμπιακών Aερογραμμών και της Olympic Air
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
Ο τομέας των αερομεταφορών σε κάθε χώρα. έτσι και στην Ελλάδα, ασκεί σημαντική επίδραση στην εγχώρια οικονομία. Για το λόγο αυτό, πολλές φορές παρουσιάζεται το φαινόμενο οι εθνικές κυβερνήσεις να παρεμβαίνουν στις ...
Το χρήμα από τα μάτια των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-19)
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τα παιδιά την έννοια του χρήματος και την αξία του αλλά και της αποταμίευσης. Επιπλέον, πως αντιλαμβάνονται το ψηφιακό χρήμα το οποίο τη σημερινή εποχή έχει ήδη ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ...
Επιδράσεις της σύγχρονης ηλεκτρονικής τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Είναι πλέον αποδεκτό από πολλούς ερευνητές ότι οι νέες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν, να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν τον τομέα του τουρισμού. Η μελέτη αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τις αλλαγές που επέφερε η ανάπτυξη ...
Η χρήση και το θεσμικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η εκ βαθέων διερεύνηση των εννοιών του ηλεκτρονικού εμπορίου και της τουριστικής βιομηχανίας καθώς και το θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει και προστατεύει τους εμπλεκόμενους της παραπάνω σχέσης. ...
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία: μελέτη περίπτωσης ελληνικής καινοτόμας ιστοσελίδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η παρούσα εργασία μελετά και αναλύει τις έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας. Παρόλη την πολυπλοκότητά τους και την πλούσια πηγή πληροφοριών που διατίθεται στην παγκόσμια βιβλιογραφία αλλά και στο διαδίκτυο ...
Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο
μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη
ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού ...