Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Φιλόθεος
dc.contributor.authorΜάλλιος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2024-04-12T09:36:27Z
dc.date.available2024-04-12T09:36:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16378
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3800
dc.description.abstractΗ εργασιακή απόδοση αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο ένα άτομο εκτελεί τα καθήκοντά του και στην αποτελεσματικότητα με την οποία επιτυγχάνει τους επαγγελματικούς του στόχους. Οι παράγοντες που επηρεάζουν τον εργαζόμενο και την ικανότητά του αποτελούν έναν τομέα ενδιαφέροντος για επιχειρήσεις και οργανισμούς, οι οποίοι επιδιώκουν συνεχώς να βελτιώσουν την απόδοση των εργαζομένων τους. Η ανάγκη για αξιολόγηση της εργασιακής απόδοσης προέκυψε με σκοπό να παρέχει ένα σύστημα μέτρησης της απόδοσης των εργαζομένων, επικεντρώνοντας κυρίως στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις που τους ανατίθενται. Ένας κλάδος ιδιαίτερα κρίσιμος για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας αποτελεί ο εκπαιδευτικός. Η επαγγελματική απόδοση των εκπαιδευτικών ασκεί καθοριστική επίδραση στα αποτελέσματα της εκπαίδευσης. Το θέμα της απόδοσης των εκπαιδευτικών έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς ο ρόλος τους συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη των παιδιών, το μέλλον μιας χώρας, και την εξέλιξη της κοινωνίας. Τα δεδομένα της ακόλουθης έρευνας συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου, στο οποίο απάντησαν 6 εκπαιδευτικοί και 29 μαθητές τους, από 3 ιδιωτικά φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ρωτήθηκαν για το πόσο αποδοτικοί θεώρησαν πως ήταν κατά τη διάρκεια παράδοσης των μαθημάτων στη διάρκεια τριών μηνών. Οι ίδιες ερωτήσεις γινόταν και στους συμμετέχοντες μαθητές με κύριο σκοπό να μελετηθεί εάν η αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών και αξιολόγηση των μαθητών ταυτίζονται ή όχι. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν μια σημαντική σύγκλιση ανάμεσα στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών και στην αξιολόγηση της απόδοσής τους από τους μαθητές. Μόνο στην περίπτωση ενός εκπαιδευτικού παρατηρήθηκε σημαντική απόκλιση μεταξύ της αυτοαξιολόγησής του και των αντιλήψεων των μαθητών. Επιπλέον, παρατηρήθηκε πως είναι δύσκολο για έναν εκπαιδευτικό να διατηρήσει απόλυτη αντικειμενικότητα όταν αξιολογεί την ίδια του την απόδοση, ενώ μια συνολικά καλή εικόνα που μπορεί να διαμορφώσει ένας μαθητής επηρεάζει τις επιμέρους απαντήσεις στην αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕργασιακή απόδοση και εκπαιδευτική αξιολόγησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕργασιακή απόδοσηel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση εργασίαςel
dc.subject.keywordΜέθοδοι αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική αξιολόγησηel
dc.date.defense2024-02-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»