Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠρεμέτης, Ηλίας
dc.date.accessioned2023-10-03T09:58:43Z
dc.date.available2023-10-03T09:58:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15759
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3181
dc.description.abstractΗ αποτελεσματική επικοινωνία είναι υψίστης σημασίας στις επιχειρήσεις, διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην επίλυση προβλημάτων και στα συστήματα διαχείρισης ποιότητας. Προωθεί μια κουλτούρα ενεργητικής ακρόασης, ανατροφοδότησης και ανοιχτού διαλόγου, ενισχύοντας τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και την παραγωγικότητα. Στα συστήματα διαχείρισης ποιότητας, η αποτελεσματική επικοινωνία διασφαλίζει ότι τα πρότυπα, οι διαδικασίες και οι προσδοκίες κοινοποιούνται ξεκάθαρα σε ολόκληρο τον οργανισμό. Συμπερασματικά, η αποτελεσματική επικοινωνία είναι απαραίτητη στις επιχειρήσεις, επιτρέποντας αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων και ισχυρά συστήματα διαχείρισης ποιότητας. Προωθεί τη συνεργασία, ενισχύει την παραγωγικότητα, διασφαλίζει τη συνέπεια και διευκολύνει την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Δίνοντας προτεραιότητα στην αποτελεσματική επικοινωνία, οι οργανισμοί μπορούν να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα διαφάνειας, αφοσίωσης και συνεχούς βελτίωσης, οδηγώντας στην επιτυχία στην επίλυση προβλημάτων και τις προσπάθειες διαχείρισης ποιότητας. Στο εισαγωγικό κεφάλαιο 1 παρουσιάζονται εκτενέστερα αυτές οι ανάγκες, και στη συνέχεια στο κεφάλαιο 2, τεκμηριώνονται μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Ακόμα, στο κεφάλαιο 3 αναλύεται το πρότυπο ISO100018:2020, ενώ στο κεφάλαιο 4 φαίνεται η σύνδεσή του με το πρότυπο ISO 9001:2015 στο κομμάτι της επικοινωνίας. Τέλος, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα για τον τρόπο επικοινωνίας των γενικών οδηγιών μιας βιομηχανικής εταιρίας, και το πώς μέσω τη τυποποίησης της επικοινωνίας και των πιστοποιημένων εγγράφων καλύπτονται οι επικαιροποιημένες ανάγκες της.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑπαιτήσεις ή και ανάγκες αποτελεσματικής επικοινωνίας στα πλαίσια των συστημάτων διαχείρισης ποιότηταςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΑποτελεσματική επικοινωνίαel
dc.date.defense2023-07-21


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»